سومین نمایشگاه خودرو البرز (۳)

نمایشگاه خودرو تولد دوباره صنعت نمایشگاهی البرز

عصر نمایشگاه- استان البرز به دلیل موقعیت راهبردی در حمل و نقل شرق به غرب کشور، جمعیت، استقرار واحدهای صنعتی و خدماتی به ویژه واحدهای متوسط و بزرگ در سطح ملی، کشاورزی، جاذبه های گردشگری، فعالیت مراکز پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری و همچنین نیروی انسانی متخصص و کارآمد از جایگاه خاصی در ساختار اجتماعی و اقتصاد کشور برخوردار است.

نمایشگاه خودرو تولد دوباره صنعت نمایشگاهی البرز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، تمام این ویژگی ها ایجاب می نماید این استان در حوزه تجارت و به طور مشخص در صنعت نمایشگاهی نیز به موقعیت درخور و شایسته در سطح ملی دست یابد. موضوعی که ایجاد ساختارهای سخت افزاری و متناسب با آن، استقرار سیستم ها و فرآیندهای نمایشگاهی می تواند البرز را به دلیل دارا بودن پتانسیل های موجود به عنوان یکی از مراکز معتبر این صنعت در ایران مطرح کند.

    طبق واقع، باوجود تمام تلاش های صورت پذیرفته، البرز از دارا بودن یک مرکز نمایشگاهی که مطابق استانداردهای بین المللی امکان میزبانی از رویدادهای ملی و فراملی را میسر سازد، محروم است.

    قدر مسلم، حوزه نرم افزاری صنعت نمایشگاهی درکرج نیز بسان آنچه در تاریخ مراکز معتبر نمایشگاهی در سطح کشور و جهان تجربه شده، از حوزه سخت افزاری پیش تر بوده و موید آن شکل گیری و برگزاری نمایشگاه های تخصصی از سال 89 و در آستانه استان شدن البرز می باشد که انجام و برگزاری مرتب آنها، منجر به تنظیم تقویم نمایشگاهی از سوی سازمان بازرگانی وقت و متعاقب آن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شد و تصمیم به راه اندازی مرکز دایمی نمایشگاهی بین المللی درچارچوب مقررات اتخاذ شد.

    اکنون با تدبیر مدیران استانی و تصمیم کارگروه صادرات کالاهای غیر نفتی پس از توقف حداقل 3 ساله در برگزاری منظم نمایشگاه های تخصصی، انجام رویدادها با سیاست گذاری استانداری و سازمان های مرتبط و واگذاری اجرا به بخش خصوصی در دستور کارقرار گرفته، از این روی،‌ برگزاری سومین نمایشگاه خودرو البرز را به فال نیک گرفته و امیدواریم تصمیم ایجاد مرکز نمایشگاهی  نیز هرچه سریعتر اجرایی شود.
    صنعت خودرو به عنوان پیشران صنایع کشور، به دلیل ترکیب مشارکت کنندگان و سطح فعالیت آنها از یک سو و اقبال عمومی و گره خوردن آن با زندگی روزمره مردم از سوی دیگر، هموراه یکی از رویدادهای مطرح، با اهمیت و پرمخاطب است که می توان اذعان داشت برپایی سومین دوره آن

    " تولد دوباره صنعت نمایشگاهی البرز" است.

    گروه بین المللی تانا که تجربه برگزاری 7 نمایشگاه ملی- تخصصی ، خودرو(3 دوره)، صنایع غذایی( 2 دوره)، الکترونیک، کامپیوتر و مخابرات ( 1دوره) و صنعتی- بازرگانی( اکسپو)  در البرز را دارد در این دوره نمایشگاه، حضور بیش از 40 شرکت را در فرصت زمانی سه ماهه از ابتدای تیرماه هماهنگ نموده و اذعان دارد درصورت تنظیم تقویم سالیانه نمایشگاه های استان،‌ تعداد قابل توجهی از موضوعات نمایشگاهی از جمله خودرو به میزبانی البرز در سطح ملی مورد توجه دست اندرکاران، شرکت ها و موسسات و مشارکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

    درصورت تمهید و تامین پیش نیازهای صنعت نمایشگاهی، البرز در رقابت با سایر مراکز نمایشگاهی استان ها ضمن تثبیت جایگاه خود و توسعه تجاری این منطقه، زمینه اشتغال افراد بسیاری را فراهم خواهد آورد.

    ضمن تشکر از سازمان صنعت، معدن و تجارت برای حمایت ها و مساعدت های صورت پذیرفته و موسسه گلستان گلشهر به عنوان میزبان این مهم، برای تمامی دست اندرکاران و مشارکت کنندگان در نمایشگاه که با انگیزه و برنامه هدفمند و در سطح کیفی بالا در رخداد خودرویی البرز حضور پیدا کردند، آروزی توفیق، سلامتی و بهروزی در سایه توکل به خداوند متعال و  توجهات خاصه حضرت ولی عصر ( عجلی الله تعالی فرجه الشریف) را خواستارم.

     

    *سعید محمودی- مدیر عامل گروه بین المللی تانا

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت