معرفی رویدادهای مهم ریلی به بهانه نمایشگاه مترو تهران

عصر نمایشگاه:صنعت ریلی و حمل‌ونقل با قطار، تجربه‌ای است که همه مردم حداقل چند بار آن را کسب کرده‌اند. صنعت حمل‌ونقل ریلی از دیرباز با توجه به اهمیت روز افزون آن در اقتصاد و کاهش هزینه‌ها مورد توجه کشورهای مختلف قرار گرفته و رشد کرد.

معرفی رویدادهای مهم ریلی به بهانه نمایشگاه مترو تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از صمت، در این گزارش به بهانه برگزاری نمایشگاه مترو و صنایع ریلی در تهران که 29 دی به پایان رسید و توجه مخاطبان این حوزه را جلب کرد، نگاهی کوتاه می‌اندازیم به برخی رویدادهای مهم ریلی در جهان.
    نمایشگاه مترو و صنایع ریلی تهران در مدت 3 روز از سوی شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد.


    نمایشگاه اینوترنس برلین
    نمایشگاه ریلی اینوترنس یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌ها در این زمینه است. این گردهمایی با حدود 2400 غرفه از 47 کشور جهان، با استقبال زیادی روبه‌رو شده و افزون‌بر 200 هزار نفر بازدیدکننده دارد. اینوترنس درواقع تحولی متفاوت در عرصه نمایشگاهی است که پرداخت به دو موضوع مهم حمل‌ونقل عمومی، یعنی خرید و طراحی را در زیر یک سقف داراست. از دیگر نوآوری‌ها در این نمایشگاه ایجاد انجمن پی‌تی‌آی است که در واقع یک محفل تخصصی در حوزه حمل‌ونقل برای بحث و تبادل‌نظر در جهت پیشرفت فناوری حمل‌ونقل داخلی و عمومی است. نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی آلمان تاکنون 35 دوره پیاپی در برلین برگزار شده است.


    نمایشگاه صنایع ریلی میلان
    به نمایشگاهی می‌رسیم که مختص قطارهای تندرو است. نمایشگاه بین‌المللی میلان جدیدترین‌ها را در این زمینه معرفی می‌کند و تاکنون 17 دوره پیاپی در ابعادی به وسعت 25 هزار مترمربع میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان این صنعت بوده است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این نمایشگاه معرفی بهترین محصول سال است. در سال 2015 میلادی مهندسان و طراحان چینی نمونه‌ای از قطارهای فوق پیشرفته با نام آ 380 سی‌آراچ رامعرفی کردند. این قطار از سوی شرکت خطوط راه‌آهن پرسرعت چین ساخته شده و مخفف عبارت China Railway High-speed است. این شرکت، بزرگترین شرکت تولیدکننده قطارهای تندرو در چین به شمار می‌رود و در سطح بین‌المللی دارای اعتبار زیادی است.


    نمایشگاه حمل‌ونقل ترکیه
    نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی ترکیه با عنوان تجاری «اوراسیا ریل» همه ساله در اکسپوسنتر استانبول برگزار می‌شود. بیش از 20 کشور جهان برای دوره‌های مختلف این نمایشگاه داوطلب هستند و استانبول با میزبانی از این نمایشگاه قصد دارد ترکیه را به عنوان گلوگاه حمل‌ونقل ریلی بین اروپا و آسیا معرفی کند. در دوره‌های اخیر خریداران و فروشندگان فناوری‌ها و محصولات ریلی در زمینه زیرساخت، بار و مسافر در این نمایشگاه حضوری جدی داشته‌اند. سال گذشته مشارکت‌کنندگان از کشورهای ایران، استرالیا، بلژیک، بلغارستان، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، هلند، هندوستان، ایتالیا، کره‌جنوبی، لهستان، چین، رومانی، روسیه، صربستان، اسپانیا، سوئیس، ترکیه، اوکراین، انگلیس و امارات‌متحده عربی با آخرین دستاوردهای خود به اوراسیا ریل آمدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت