مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) خبر داد

حمایت ۱۰ میلیارد ریالی صحا از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) از حمایت ۱۰ میلیارد ریالی صحا از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ خبر داد.

حمایت ۱۰ میلیارد ریالی صحا از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، هفدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی( تلکام 2016) از روز یکشنبه، چهارم مهر ماه با هدف عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصان و تولیدکنندگان کشورمان به مدت 4 روز در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شده است.

    دکتر  علی وحدت، رییس هیات مدیره و مدیرعامل صحا که به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت به بازدید از هفدهمین دوره از نمایشگاه تلکام رفته بود، در حاشیه بازدید از شرکت‌های فعال این بخش گفت: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه توانمندی‌های شرکت‌های داخلی، آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات جهت فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناورهای روز به نمایش گذاشته شده است.

    وی افزود: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در راستای رسالت اصلی خود یعنی کمک به تامین مالی شرکت‌های فعال حوزه الکترونیک کشور همواره در نمایشگاه‌های این بخش حضور فعال داشته و تلاش کرده است که در حد توان زمینه‌های حمایت از این صنعت را فراهم کند.

    وحدت ادامه داد: حمایت از شرکت‌های الکترونیک برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی یکی از مهمترین زمینه‌های حمایتی صحا به شمار می‌رود؛ در همین راستا صندوق به میزان 10 میلیارد ریال از شرکت‌هایی که در هفدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام 2016) شرکت کرده‌اند، حمایت می‌کند.

    در این بازدید، مهندس رستگار رییس سندیکای صنعت مخابرات، مهندس خانکشی‌زاده رییس اداره ارزیابی طرح‌ها، مهندس حجارزاده رییس اداره نظارت بر طرح‌ها و کارشناسان صحا، مدیرعامل صندوق را همراهی می‌کردند.

    بر اساس اعلام روابط عمومی صحا، غرفه صحا در این نمایشگاه برای معرفی خدمات و تسهیلات به فعالان این بخش در سالن 10-11 نمایشگاه بین‌المللی تهران است و کارشناسان صندوق آمادگی ارائه توضیحات درخصوص تسهیلات صندوق را دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت