نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و وابسته کیش گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته کیش با حضور ۱۱۰ شرکت داخلی و نمایندگی کشورهای خارجی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش گشایش یافت .

نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و وابسته کیش گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا ، این نمایشگاه به همت انجمن واردکنندگان مواد غذایی، آشامیدنی ها و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش از امروز چهارشنبه تا دهم مهرماه میزبان بازدید کنندگان است .

    هدف از برپایی این رویداد حضور شرکت های خارجی صاحب نام درصنعت غذایی در کنار تولید کنندگان داخلی، ایجاد زمینه همکاری بین شرکت های مطرح داخلی و خارجی در راستای بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی داخل ، معرفی تولید کنندگان مواد غذایی سالم به جامعه ، انتقال دانش فنی به شرکت های تولید کننده داخلی و افزایش سهم صادرات مواد غذایی به خارج از کشور است .

    دعوت از سرمایه گذاران و شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در بازار رو به رشد صنعت غذا در ایران ، انتقال دانش فنی برای افزایش کیفیت محصولات غذایی تولید داخل و افزایش صادرات از رویکردهای برگزاری این رویداد اقتصادی است .

    110 شرکت داخلی و نمایندگی خارجی در این نمایشگاه اقتصادی حضور دارند که از این تعداد 60 شرکت و نمایندگی از کشورهای ایتالیا، آلمان، سوئیس، انگلستان، ترکیه، مالزی، هلند، هند، امارت متحده عربی، لهستان، ژاپن، فرانسه، عمان، اتریش و بلژیک و سنگاپور در کنار 50 شرکت داخلی توانمندی های خود در صنعت غذایی به نمایش می گذارند .

    مسابقه نمایش و ارائه انواع کیک و قهوه به همت انجمن وارد کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی ایران و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش از برنامه های جنبی این رویداد است .

    برپایی همایش و کارگاه هایی با عناوین نقش تولید داخل، واردات و صادرات در اقتصاد ملی و امنیت غذایی، فرصت ها و تهدید های عضویت در سازمان تجارت جهانی WTO در حوزه صنایع غذایی و جنبه های سلامتی و تغذیه ای تجارت غذا در طول این رویداد در مرکز همایش های کیش برگزار می شود .

    این نمایشگاه با حضور علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه معاونین، علیرضا مناقبی رئیس مجمع واردات ایران، هدایت حسینی رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو و مسئولان محلی گشایش یافت .

    سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، انجمن صنفی آرد سازان ایران، اتحادیه سراسری تولید کنندگان و صادر کنندگان نان ایران، انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران، انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران، انجمن نان های حجیم و نیمه حجیم از جمله حامیان برگزاری این نمایشگاه هستند.

    نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، آشامیدنی و صنایع وابسته کیش تا 10 مهر ماه پذیرای بازدید کنندگان است .

    جزیره کیش با وسعت 91 کلیومتر مربع سالانه میزبان برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها در حوزه های مختلف است .
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت