نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته تبریز۹۵ (۱۲)

افزایش ۶۰ درصدی فروش ایران خودرو

برنامه ریزی برای صادرات ۳۰هزار خودرو

عصر نمایشگاه- معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو گفت: میزان فروش محصولات این شرکت از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۶۰ درصدی فروش ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا، مصطفی خان کرمی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات یدکی تبریز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرکت روزانه افزون بر دو هزار و 200 دستگاه انواع محصول تولید می کند، افزود: میزان تولیدات ایران خودرو در سال گذشته نیز نسبت به سال 1393 حدود 30 درصد رشد داست.

    وی با اشاره به اینکه وضعیت تولید ایران خودرو طی ماه های مرداد و شهریور سال گذشته به حداقل ممکن رسیده بود، اظهار کرد: این شرایط پس از ارایه تسهیلات دولتی برای خرید خودرو به تدریج از مهر ماه رو به بهبود گذاشت و تولید روزانه دو هزار و 300 دستگاه با شیب ملایم محقق شد، به گونه ای که 36 هزار دستگاه خودرویی که در پارکینگ ها متوقف شده بود، به مرور وارد بازار شد.

    خان کرمی، سال گذشته را سال خاص برای مجموعه صنعت ایران خواند و با بیان اینکه صنعت خودروی کشور نیز مستثنی از این شرایط نبود، افزود: در آن موقع وضعیت بازار خودرو تابعی از شرایط سیاسی و اقتصادی حاکم بر برجام بود و این وضعیت برای عده ای فرصت طلب بهانه ای برای تخریب صنعت شد.

    وی با قدردانی از ورود دولت و ارایه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو در سال گذشته، گفت: پس از ارایه این تسهیلات ظرف پنج روز اول 90 هزار تقاضا برای محسولات ایران خودرو واصل شد که شرکت به تمامی تعهدات خود عمل کرد و تمام خودروها در موعد مقرر تحویل مشتریان شد.

    خان کرمی ، برنامه ایران خودرو برای سال جاری را تولید 630 تا 670 هزار دستگاه محصول اعلام کرد و یادآور شد: ما در رابطه با فروش این تعداد محصول نگرانی نداریم چون با تولیدات کیفی نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ داده ایم.

    وی ادامه داد: برای سال جاری تعداد 30 هزار دستگاه خودرو نیز برای صادرات برنامه ریزی شده است.

    معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو، پرفروش ترین محصول این شرکت را پژو 206، پژو پارس و سمند اعلام کرد.

    بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی چهارشنبه شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز گشایش یافت.

    بر اساس این گزارش ، این نمایشگاه تا دهم مهرماه از ساعت 16 تا 22 در شش سالن نمایشی مسقف، در فضایی به وسعت 35هزار مترمربع برای بازدید علاقمندان و متخصصان به این صنعت دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت