مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان :

ادغام نمایشگاه کامپیوتر با نمایشگاه مخابرات و جشنواره فروش، می تواند نقطه قوت رویداد امسال باشد

عصر نمایشگاه- مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: ادغام نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری با نمایشگاه مخابرات و جشنواره فروش رایانه و تجهیزات دیجیتال، می تواند نقطه قوت این رویداد در سال جاری باشد.

ادغام نمایشگاه کامپیوتر با نمایشگاه مخابرات و جشنواره فروش، می تواند نقطه قوت رویداد امسال باشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، محسن حبیبی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه ها از 20 تا 24 آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان، اظهار داشت: در نمایشگاه اتوکام که یک نمایشگاه تخصصی است، فروش به صورت مستقیم وجود ندارد و این نمایشگاه در واقع محلی برای عقد قراردادهای تجاری، یافتن شرکای جدید و ایجاد تعامل های تازه است.

    اما در هر حال عنوان نمایشگاه کامپیوتر، تعدادی مخاطب عام را به این محل می کشاند که عدم اطلاع آنان از مباحث تخصصی می تواند در فعالیت حرفه ای مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان متخصص، اخلال ایجاد کند. وی ادامه داد: از سوی دیگر ورود این مخاطب عام به نمایشگاه، بهترین فرصت را در اختیار تولیدکنندگان نرم افزارها و سخت افزارهای داخلی قرار می دهد تا خود را به بدنه جامعه معرفی کنند.

    وی اضافه کرد: به دلیل شباهت نام این نمایشگاه ها، با وجود اطلاع رسانی های جامع باز هم مخاطب عام به بازدید از نمایشگاه اتوکام می پرداخت و همچنین بخشی از مخاطبان نمایشگاه مخابرات نیز دچار سردرگمی می شدند. از این رو این سه رویداد با هم ادغام شد تا مخاطبان هر بخش به دنبال غرفه های مورد نظر به سالن نمایشگاه مربوطه هدایت شوند.

    حبیبی اذعان داشت: فناوری اطلاعات(IT)  در سال های گذشته به فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) تبدیل شد و در حال حاضر نیز دنیای فناوری اطلاعات تمرکز زیادی بر بخش ارتباطات دارد و بیش از هر چیز نیازمند ارتباطات بیشتر است، بنابراین این نمایشگاه به عنوان یکی از حرفه ای ترین بسترهای موجود تلاش دارد این ارتباط بین بخشی را به خوبی جهت دهد. 

    عضو ستاد نمایشگاه اتوکام 2016 تأکید کرد: این اقدامات بر اساس بررسی نظرسنجی ها و نظرات بازدیدکنندگان متخصص و مشارکت کنندگان در دوره های گذشته انجام گرفته و این تغییر می تواند نقطه قوت این رویداد باشد به شرط آن که بهره برداران اصلی نمایشگاه، بتوانند استفاده لازم را کسب کرده و بر اساس این تغییرات با هدف گذاری و برنامه ریزی درست و با تکیه بر شناخت مخاطب در نمایشگاه حضور یابند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت