عسگراولادی خبر داد:

حضور ۵۰ نفر از صاحبان ایران در نمایشگاه صنایع غذایی روسیه

عصر نمایشگاه:رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در باره سفر اخیر وزیر کشاورزی روسیه به ایران گفت : این سفر نتایج مثبتی داشت چراکه قرار است هییت ۵۰ نفره ای از ایران برای حضور در نمایشگاه مواد غذایی روسیه حضور پیدا کنند.

حضور ۵۰ نفر از صاحبان ایران در نمایشگاه صنایع غذایی روسیه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، اسدالله عسگراولادی در صحبت‌هایی اظهار کرد:‌ پول‌های بلوکه شده کشور طی روزها و هفته‌های آینده آزاد می‌شود. طرف‌های ما موظف هستند پول‌های بلوکه شده ایران را به کشور بازگردانند. اما برخی از آن‌ها به دنبال این هستند که به جای پول کالای مصرفی به ایران بدهند.

    وی افزود: باید این اتفاق مدیریت شود که به جای وارد شدن کالاهای مصرفی به کشور کالاهای سرمایه‌ای، تکنولوژی و ماشین‌آلات وارد شود و صنایع کوچک و متوسط که اشتغال‌زا هستند تقویت شوند.

    رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه درباره سفر اخیر وزیر کشاورزی روسیه به ایران گفت: این سفر نتایج مثبتی داشت چرا که قرار است هیأت 50 نفره‌ای از ایران برای حضور در نمایشگاه مواد غذایی روسیه حضور پیدا کنند.

    وی اضافه کرد: همچنین این ضرورت وجود دارد که دو کنسول بازرگانی در مسکو و آستاراخان تشکیل شود چرا که اکنون ما در آنجا کنسول قوی نداریم.

    عسگراولادی که در برنامه شب گذشته گفت‌وگوی ویژه خبری سخن می گفت ادامه داد: قرار است رئیس جمهوری چین به همراه هیأتی سفری به ایران داشته باشند. قراردادهای خوبی در این دیدار بین ایران و چین تنظیم شده است که نتایج آن برای ارتباط با کشور چین سودمند خواهد بود.

    همچنین در این برنامه ولی‌الله افخمی‌راد - رئیس سازمان توسعه تجارت - گفت که قرار است به زودی خط هوایی مهران-آستاراخان راه‌اندازی شود تا تجار ایرانی با هزینه کمتری به روسیه سفر کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت