رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور :

نمایشگاه فرهنگی عطر سیب هرسال غنی‌تر می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت : امسال هماهنگی‌ها بسیار بیشتر از گذشته بود و ما در جلسات مکرر با مسئولان شهرداری گزارش کارهای مشترک را ارائه داده ایم.

نمایشگاه فرهنگی عطر سیب هرسال غنی‌تر می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از افکارنیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی خاموشی، ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری و شورای شهر تهران در راستای حمایت از هیئت‌اهی مذهبی در آستانه ماه‌های محرم و صفر اظهار کرد: شهرداری تهران طی سنوات گذشته نشان داد که به حقوق شهروندی توجه می‌کند و برای آن احترام قائل است. یکی از مصادیق توجه به حقوق شهروندی در نظر گرفتن نیازهای مذهبی و دینی مردم و از سوی دیگر شرایط اقتصادی هیئت‌ها و حسینیه‌ها است.

    وی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای ایجاد تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) عنوان کرد: واقعیت این است که نمایشگاه عطر سیب نقش بسزایی را در ایجاد زیرساخت برای فعالیت ها فرهنگی هیئت‌ها و آرایش حسینیه‌ها و خیمه‌های اباعبدالله الحسین ایفا می کند.

    رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه یکی از ویژگی های مهم نمایشگاه عطر سیب ارائه محصولات خوراکی، سمعی و بصری و فرهنگی ارزان‌تر از قیمت بازار است، تصریح کرد: شاید همین عامل موجب شد تا در دوره‌های گذشته شاهد استقبال بسیار خوب دست اندرکاران هیئت‌ها و حسینیه‌ها باشیم و در عمل این راه تداوم پیدا کند.

    خاموشی ارتقای سطح کیفی و غنای نمایشگاه عطر سیب را واقعیتی غیرقابل انکار دانست و ادامه داد: نگاهی گذرا به نمایشگاه نشان می‌دهد که امروز کتیبه‌هایی که در نمایشگاه عرضه می‌شوند، بسیار زیباتر از قبل هستند و اتفاقاً محتوا و مضامین آن‌ها کاملاً جهت‌دار و در راستای ترویج فرهنگ عاشورا انتخاب شده‌اند.

    وی در خصوص حضور صنوف مختلف در نمایشگاه عطر سیب بیان کرد: عرضه کالای با کیفیت و متناسب با نیاز هیئت‌ها به نوعی حاکی از اشتیاق صاحبان صنوف برای حضور در نمایشگاه است که این امر اتفاق مبارکی است.

    رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پایان به ارتباط خوب شهرداری تهران و سازمان در برگزاری نمایشگاه عطر سیب پرداخت و گفت: امسال هماهنگی‌ها بسیار بیشتر از گذشته بود و ما در جلسات مکرر با مسئولان شهرداری گزارش کارهای مشترک را ارائه داده ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت