از ۱۴ مهر ماه ؛

صنعتی‌های دنیا در نمایشگاه تهران گردهم می‌آیند

عصر نمایشگاه- شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران با حضور گسترده شرکت های داخلی و خارجی ، ۱۴ مهرماه آغاز به کار می‌کند.

صنعتی‌های دنیا در نمایشگاه تهران گردهم می‌آیند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، این نمایشگاه به‌ عنوان یکی از گسترده‌ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور به مدت چهار روز به منظور معرفی و ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های تولیدی ـ صادراتی کشور در بخش‌های مختلف صنعت در فضایی به وسعت 28 هزار مترمربع در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

    در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و محصولات مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف صنعت شامل ماشین‌آلات، خطوط تولید، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، تجهیزات ایمنی و بهداشت، فروش وخدمات پس از فروش در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود.

    حاضران در بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه (شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران) ضمنن عرضه نوین ترین تولیدات خود و تبادل اطلاعات و دانش، با جدیدترین پیشرفت های حوزه های مختلف صنعت آشنا می شوند.

    در این نمایشگاه بزرگ حدود هزار شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 27 کشور مناطق مختلف جهان حضور دارند و انواع ماشین آلات و خطوط تولید، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی مهندسی، تجهیزات ایمنی و بهداشت، فروش و خدمات پس از فروش را عرضه می کنند که از این تعداد 406 شرکت داخلی و 524 شرکت خارجی هستند.

    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت امسال با استقبال چشمگیر شرکت های خارجی مواجه شده است و نسبت به سال گذشته تعداد شرکت های خارجی 45 درصد و تعداد کشورها 30 درصد رشد نشان می دهد.

    چک- سوئد- آلمان- بلژیک- اتریش- تایلند- مجارستان- ایتالیا- کره جنوبی- رومانی- امارات- بلغارستان- اوکراین- یونان- هلند- لهستان- اسپانیا- فرانسه- آفریقای جنوبی- هند- چین- ژاپن- تایوان- انگلیس- سوئیس- فنلاند و ترکیه کشوهائی هستند که در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور و مشارکت دارند.

    اهمیت بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه موجب شده است تا بسیاری از کشورهای خارجی از جمله ترکیه، هند، چین، ژاپن، جمهوری چک، آلمان، تایوان، انگلیس، سوئیس و فنلاند بصورت پاویون در این نمایشگاه حضور داشته باشند. قرار است در طول برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت چندین هیئت تجاری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی از کشورهای مختلف اروپائی و آسیائی در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از نمایشگاه با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات صنعتی و اقتصادی شوند.

    برگزاری سه همایش با حضور مسئولان، صنعتگران، استادان دانشگاهها و پژوهشگران و همچنین برگزاری چندین کارگاه آموزشی مرتبط با موضوع نمایشگاه (صنعت) از دیگر برنامه های جانبی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران است.

    آشنائی با نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه ، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دست آوردهای عرضه شده در بخش های مختلف صنعت،ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزائی و بازاریابی و توسعه صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    نمایشگاه بین المللی صنعت تهران در فضائی بالغ بر 29 هزار متر مربع(صرفا فضای مفید نمایشگاهی) و در سالن های: A 31- B 31- 35- 40-41- 38- A 38- B 38- 6- 7- 18- 20 و 22 و A-B-C-D 25 و فضای باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد. در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران انواع تجهیزات صنعتی و کارگاهی، خطوط تولید صنایع بزرگ وکوچک، ابزار آلات خطوط تولید، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، سرمایه گذاری صنعتی، فروش و خدمات پس از فروش و سایر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد.

    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از 14 تا 17 مهرماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت