دبیرکل نمایشگاه تراکنش ایران خبر داد

ارائه ۶۰ محصول نو در نمایشگاه تراکنش ایران

عصر نمایشگاه- دبیرکل نمایشگاه تراکنش ایران با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در روزهای ۱۱ تا ۱۳ آبانماه امسال خبرداد و گفت:‌ ۱۴ شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و ۶۰ محصول نو توسط صاحبان صنایع و بخش خصوصی ارائه خواهد شد.

ارائه ۶۰ محصول نو در نمایشگاه تراکنش ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایبنا ، محمدمراد بیات امروز در نشستی خبری با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه تراکنش ایران(Iran Transaction Exhibition) در روزهای 11 تا 13 آبانماه امسال گفت:‌ امسال بیش از 30 شرکت داخلی و خارجی در این رویداد حضور خواهند یافت و 14 شرکت از این تعداد خارجی هستند. همچنین 60 محصول نو توسط صاحبان صنایع و بخش خصوصی ارائه خواهد شد.

    دبیرکل نمایشگاه تراکنش ایران با بیان اینکه اهداف برگزاری نمایشگاه بر اساس سه محور سند چشم انداز 1404، برنامه ششم توسعه و فرصت های طلایی از برجام در کشور ترسیم شده است، اظهارداشت:‌ در این رویداد به بخش خصوصی توجه ویژه ای شده است. مدل توسعه ای در این رویداد نیز میدان داری بخش خصوصی است.

    وی به بحث امینت به عنوان یکی از موضوعات همایش اشاره و بیان کرد: الزامات اتصال و امنیت اتصال به درگاه های بین المللی در این بحث مورد توجه است. هنوز هم اینکه از CORE های داخلی و یا خارجی خرید کنیم مورد بحث است و به عنوان یک معضل بانکی مطرح می شود.

    بیات با اشاره به اینکه سیستم اعتبارسنجی دقیقی در نظام بانکی وجود ندارد، عنوان کرد:‌ با استفاده از فناوری های نوین می توان آن را به روز کرد و توزیع عادلانه تسهیلات را رقم زد.

    دبیرکل نمایشگاه تراکنش ایران از نکات مهم این رویداد را برگزاری 4 سمینار با موضوعات اعتبارسنجی، امنیت، core banking، کارت و پرداخت عنوان کرد.

    وی بیان کرد:‌ در این رویداد بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های پرداخت، تولید‌کنندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار در صنعت بانک‌داری و پرداخت، شرکت‌های خارجی فعال در عرصه فناوری اطلاعات صنایع مالی‌، سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات همگانی‌، ارائه‌دهندگان خدمات و راه‌کارهای پرداخت الکترونیک و شرکت‌های تازه کار و صاحبان ایده‌های نوین در حوزه صنایع مالی و بانکی حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت