با تجلیل از ناشران برتر؛

نخستین نمایشگاه کتاب عاشورا پایان یافت

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورا با تجلیل از ناشران برتر پایان یافت.

نخستین نمایشگاه کتاب عاشورا پایان یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، در مراسم اختتامیه نمایشگاه مذکور که در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد از انتشارات بوستان کتاب قم، دلیل ما، زیتون، دفتر ادبی هلال و مدیر فروش متمرکز نمایشگاه تجلیل شد.
    حجت الاسلام محمدرضا زائری مدیر عامل مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر از برپایی این نمایشگاه به عنوان حلقه ای از فعالیت های نهادهای عاشورایی یاد کرد و گفت:رویدادهایی همچون این نمایشگاه در واقع همراهی با نهضت عاشوراست.
    وی با تقدیر از تلاش های دست اندرکاران نمایشگاه کتاب عاشورا همچون بنیاد دعبل، هیات قرآنی احیاء، ناشران شرکت کننده و بانک شهر اظهار امیدواری کرد تا تجربیات اولین نمایشگاه کتاب عاشورا باعث برگزاری بهتر آن در سالهای آینده شود.
    امیرمسعود شهرام نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران گفت: قبل از اینکه درباره کم و کیف این نمایشگاه صحبت کنیم باید از شروع آن سخن بگوئیم و همت حجت الاسلام زائری باعث دوام این حرکت خواهد شد.
    وی برپایی این نمایشگاه را تجربه بسیار ارزشمندی دانست که فعالان فرهنگی ادامه دهنده این مسیر خواهند بود. چون شروع برخی برنامه ها از ادامه آن سخت تر است.
    شهرام نیا گفت:‏ 74 ناشر در این نمایشگاه ثبت نام کردند که 35 ناشر به صورت مستقل و 40 ناشر با فروش متمرکز بیش از دو هزار و500 اثر عرضه کردند که تعداد آثار عاشورایی بیش از این تعداد است و با شکل گیری یک دبیرخانه می توان به مجموعه آثار عاشورایی سامان بخشید و همه را در یک مجموعه داشته باشیم.
    وی همچنین گفت: برای حمایت از ناشران این نمایشگاه برخی از کتابها خریداری و به کتابخانه های استان ها ارسال خواهد شد.
    نخستین نمایشگاه تخصصی عاشورا به همت مجموعه فرهنگی سرچشمه و با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت اجتماعی شهرداری تهران و موسسه قدیم الاحسان به مدت یک هفته از پنجم مهر از ساعت 10 صبح تا 20در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه در چهارراه سرچشمه برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت