به میزبانی منطقه آزاد ارس؛

برپایی نمایشگاه جانبی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری شمال غرب

عصر نمایشگاه- ارس میزبان نمایشگاه جانبی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری شمال غرب در بین مناطق آزاد کشور است.

برپایی نمایشگاه جانبی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری شمال غرب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، گروه صنعتی آذران آریا (پارک علم و فناوری ارومیه)، ایفا صنعت غرب (شرکت دانش‌بنیان تبریز) و شرکت الکترو نورافزای سبلان اردبیل برخی  از شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری حاضر در این نمایشگاه هستند.

    سحر درویشی مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره گروه صنعتی آریا آذربایجان غربی در نمایشگاه جانبی شرکت‌های دانش‌بنیان در منطقه آزاد ارس  اظهار کرد:  برخی با ارائه مسائل و پروژه‌ها،  موجب بروز ناامیدی ما از دانش و بنیان شده که در پی این موضوع برای ما که ساکن ارومیه هستیم   و پرونده‌های ما دست مدیران تبریز قرارگرفته سخت‌تر شده است.

    وی با اشاره به اینکه این گردهمایی برای شرکت‌ها مزیت‌هایی نیز داشته عنوان کرد:برای ارائه محصولات و توانمندی‌های  شرکت‌های دانش‌بنیان این گردهمایی مؤثر بوده و با سخنرانی‌های انجام‌گرفته شده در این همایش باعث امیدواری  دوباره ما در این زمینه بوده تا فعالیت‌های خود را در این راستا افزایش دهیم.

    وی بیان کرد: هدف شرکت‌ها مبتنی بر دانش است به همین خاطر شرکت‌ها بیشتر  در رأس توجه هستند هرچند در  این شرکت‌ها تهدیداتی هم نیز به شمار می‌آید و همچنین  جهت دوری از ریسک‌ها و تهدیدات نبایستی  از محدوده شرکت دانش‌بنیان خارج شویم.

    هاشم اسد الهی نژاد تولیدکننده شرکت بهسان تکاپو تدبیر نماینده اردبیل حاضر در این همایش، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهداف این گردهمایی گفت: آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با ظرفیت‌ها و حمایت‌های موجود در منطقه آزاد ارس و همچنین ایجاد ارتباط بین سرمایه‌گذاران از اهداف عمده گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

    وی همچنین در  ادامه  از قرار گرفتن ارس در  پایلوت فعالیت‌های دانش‌بنیان در بین مناطق آزاد کشور اشاره کرد و افزود:  منطقه آزاد ارس از پتانسیل بالایی برخوردار است که توانسته در این راستا فعالیت‌های خود را آغاز کرده و در توسعه و فعال‌سازی این هزینۀ سرانۀ خدمات کمک کند.

    تولیدکننده شرکت بهسان تکاپو اردبیل در خصوص مزیت‌های این گردهمایی گفت:در این گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان شمال غرب کشور توانسته با برخی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این شرکت‌ها آشنا شده و در این خصوص گام‌هایی برداشت چراکه شرکت ما از وجود صندوق در این حوزه خبری نداشتیم تا توانسته در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

    اسد الهی نژاد  در پایان گفت: زمانی که برای یک شرکت دانش‌بنیان یا پارک علم و فناوری وام تعلق می گیرد که جنبه فعالیت در راستای تجاری‌سازی صندوق نوآوری را داشته باشد.

    گفتنی است در حاشیه این گردهمایی که 85 شرکت دانش‌بنیان و 65 شرکت فناور در آن حضور داشتند، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در  نمایشگاه ویژه ارس به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت