ITE ۲۰۱۶ ؛

کارگاه " بازاریابی عصب پایه " در نمایشگاه تراکنش ITE ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- کارگاه " بازاریابی عصب پایه " در رویداد تراکنش ایران برگزار میگردد.

کارگاه " بازاریابی عصب پایه " در نمایشگاه تراکنش ITE ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه تراکنش ، کارگاه بازاریابی عصب پایه با سخنرانی دکتر کامبیز حیدرزاده دانشیار گروه مدیریت بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران در تاریخ 11 آبان ساعت 16 الی 18 برگزار می گردد.

    ‌در سوم ماه ژولای سال 1977، دکتر ریموند دامادیان در لابراتواری کوچک در بروکلین نیویورک، نخستین اسکن ام‌آر‌آی را به‌وسیله‌ی دستگاهی انجام داد که او و گروهش اختراع کرده بودند. او توانست بدون هیچگونه اشعه‌ی مضر یا مواد شیمیایی سمّی، مغز زنده را در حال فعالیت مشاهده کند و اینگونه بود که دانش عصب‌شناسی به وجود آمد.

    امروزه، دانش‌عصب‌شناسی توانسته تا پرده از برخی اسرار رابطه‌ی میان جسم و روان بردارد. پیشرفتهای روزافزون علم اعصاب، دنیای کسب‌وکار را نیز بی‌نصیب نگذاشته است.نورومارکتینگ نوع جدیدی از بازاریابی است که علوم مدیریت، عصب شناسی، روانشناسی و شاید هم به نوعی هنر را به هم پیوند داده و هدف اصلی آن این است که اطلاعات ناپیدا را از مغز افراد استخراج کند. بنابراین، در نورومارکتینگ از مردم هیچ سؤالی پرسیده نمی‌شود بلکه، اطلاعات مستقیماً بیرون کشیده می‌شوند.

    در این اطلاعات که کمترین خطا را دارد در استراتژی های بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه نورومارکتینگ در برخی دانشگاههای بزرگ کسب‌وکار مثل دانشگاه ملبورن و دانشکده‌ی کسب‌وکار کپنهاگ تدریس می‌شود. بنابراین، رشد روزافزونی را باید برای آن متصور شد. مطمئناً شرکتهای بزرگی که به دنبال کسب مزیت رقابتی هستند، نمی‌توانند در حوزه‌ی فروش و رفتار مصرف‌کننده، به‌راحتی از کنار این ابزار نوظهور بگذرند که روزبه‌روز هم به لحاظ دانشی و هم به لحاظ فناوریهای تازه ارتقا می‌یابد.

    لذا آشنایی با بازاریابی عصب پایه امروز به یک ضرورت تبدیل شده است. در این راستا کارگاه بازاریابی عصب پایه توسط " دکتر کامبیز حیدرزاده" در نمایشگاه بین المللی تراکنش برگزار می گردد. بی شک هرفردی که در رشته بازاریابی فعالیت دارد با نام دکتر کامبیز حیدرزاده آشنا می باشد .دکترکامبیز حیدرزاده دانشیار گروه بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران که در کارنامه حرفه ای خود، ترجمه بیش از 50 کتاب بازاریابی را دارد.

    علاقه مندان می توانند جهت اطلاع بیشتر به سایت نمایشگاه بین المللی تراکنش  به آدرس  http://www.itefaba.com/fa  مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت