با انتخاب مردم و برگزارکنندگان ؛

غرفه شرکت آرتا کیش عنوان برتر نمایشگاه صنایع غذایی کیش را کسب کرد

عصر نمایشگاه- شرکت آرتا کیش جزو غرفه های برتر اولین نمایشگاه صنایع غذایی کیش با انتخاب مردم و برگزارکنندگان نمایشگاه غذایی کیش قرار گرفت.

غرفه شرکت آرتا کیش عنوان برتر نمایشگاه صنایع غذایی کیش را کسب کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، شرکت آرتاکیش دارای مجوز نمایندگی انحصاری محصولات متنوع از کشورهای سوئیس، آلمان، لهستان، ترکیه در ایران است. این شرکت هر ساله به یمن تقدیر و تکریم از مشتریان خود جایزه ویژه و منحصر بفرد را طی مراسمی و به قید قرعه به یکی از مشتریان خود اهدا می کند.

    در 9 سال اخیر شرکت آرتا کیش هر سال به قید قرعه یک خودروی سواری لوکس مثل فورد موستانگ، شورلت کامارو، آلفا رومئو، پژو کوپه  rcz و فیات 500L اهدا کرده است و دهمین جایزه‌ بزرگ آرتاکیش خودرو اپل کاسکادا است.

    تا کنون این شرکت به عنوان غرفه برتر در سال 89، 91 و  95، کارآفرین برتر در سال 93 و همچنین مشتری‌مدار برتر در سال 94 انتخاب شده است و همچنین با  شعار «محصولات برتر برای نسل برتر» همیشه برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان در تلاش بوده است.

    آرتاکیش در تلاش است با ارائه‌ کالاهای باکیفیت مشتریان خود را راضی نگه دارد و مشتری مداری همواره از ارکان اصلی این سازمان بوده است.

    آرتاکیش برای شنیدن انتقادات و پیشنهادهای مخاطبین و مشتریان، آیتمی به اسم صدای مشتری دارد و با ارائه‌ شماره تلفن همراه به صورت مستقیم و به سرعت، نظرات، پیشنهادها و حتی شکایات مشتریان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

    در همه‌ شعبه‌های آرتاکیش کارتی نصب شده است که شعار معروف آرتاکیش روی آن نوشته است: «جنس فروخته شده پس گرفته می‌شود، حتی باز شده و خورده شده»، آرتا کیش در راستای مشتری مداری این امکان را به مشتریان خود می‌دهد که اگر از کالای خریداری شده رضایت کامل نداشتند آن را مرجوع کنند و پول پرداختی خود را پس بگیرند.

    در شعب آرتاکیش در تمامی ساعات کاری تست رایگان کاپوچینو، قهوه و هات چاکلت به مشتریان ارائه می‌شود (چه مشتریان داخل فروشگاه و چه آن‌ها که در حال عبور هستند).

    آرتاکیش همواره قدردان مشتریان خود بوده و با در نظر گرفتن جوایز نفیس و ارزنده سعی در جبران بخشی از حمایت و وفاداری آن‌ها دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت