مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان خبر داد

حضور یافتن زنجان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

عصر نمایشگاه- مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: زنجان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست شرکت خواهد کرد.

حضور یافتن زنجان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ، امجد باقری افزود: این نمایشگاه از 10 تا 13 اسفند امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا و حدود 15 غرفه این نمایشگاه مختص واحدهای صنعتی، خدماتی و سازمان های مردم نهاد فعال در زمینه محیط زیست زنجان خواهد بود.
    وی اظهار کرد: این نمایشگاه که در واقع بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور محسوب می شود هرسال با حضور چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان در این محل برگزار می شود.

    باقری با بیان اینکه در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت به علاقه مندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان در نمایشگاه قرار می گیرد، افزود: حاضرین در این نمایشگاه اقدامات واحدهای صنعتی و خدماتی، مدیریت پسماندها و پساب ها، آموزش در خصوص حفظ محیط زیست و همچنین کارهای صورت گرفته در زمینه کاهش آلودگی هوا، آب و خاک را ارائه خواهند کرد.

    وی یادآورشد: پارسال 12 واحد صنعتی، یک تشکل زیست محیطی به همراه این اداره کل در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی که در همین محل برگزار شد شرکت کرده بود که تشکل زیست محیطی نگین سبز خدابنده از بین 60 سازمان مردم نهاد زیست محیطی موفق به کسب غرفه برتر و رتبه برتر شناخته شد.

    باقری افزود: در مراسم اختتامیه این نمایشگاه، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اهدا لوح و هدایا از فاطمه شعبانی مدیرعامل تشکل زیست محیطی سبز خدابنده، تقدیر به عمل آورد.

    وی اظهارکرد: عموم علاقه مندان و دوستداران محیط زیست می توانند در طول برگزاری این نمایشگاه از غرفه های موجود بازدید داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت