با حضور ایران ؛

جزئیات برگزاری ششمین رویداد منطقه ای صوت و تصویر «نمایشگاه اینفوکام خاورمیانه و افریقا ۲۰۱۶»

عصر نمایشگاه- ششمین رویداد منطقه ای صوت و تصویر «نمایشگاه اینفوکام خاورمیانه و افریقا ۲۰۱۶» از ۶ تا ۸ دسامبر با حضور ایران برگزار میشود

جزئیات برگزاری ششمین رویداد منطقه ای صوت و تصویر «نمایشگاه اینفوکام خاورمیانه و افریقا ۲۰۱۶»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ICTPRESS ، نشست خبری نمایشگاه اینفوکام خاورمیانه و افریقا 2016 بعد از ظهرسه شنبه 13 مهر در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد. ششمین دوره این رویداد 6 تا 8 دسامبر در دوبی برای نخستین بار باحضور ایران و مستقل از رویداد ICT برگزار میشود.

    محمدرضا طلایی در این نشست پیرامون برگزاری نمایشگاه اینفوکام خاورمیانه و آفریقا 2016 که قرار است 16 تا 18 آذر ماه سال جاری در محل نمایشگاهی مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار شود، با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور یک تشکل غیرانتفاعی است، اظهار کرد: کل درآمد این مجموعه از برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تأمین می‌شود و در حال حاضر پنج هزار عضو دارد.

    وی با بیان اینکه برای نخستین بار است که محصولات حرفه‌ای صوتی و تصویری در حال مستقل ساختن نمایشگاه خود از رویداد ICT هستند، ابراز کرد: اینفوکام متعهد به بهره‌وری شده و با حضور تشکل‌های تجاری مختلف از جمله انجمن طراحان داخلی، شورای مراکز تجاری خاورمیانه، بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان به صورت یکسان می‌توان در انتظار چشم‌انداز مناسب‌تر جهت حضور مصرف کنندگان نهایی این صنعت، چالش‌گران و همچنین پتانسیل‌ها بود.

    رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران با بیان اینکه نمایشگاه مذکور در بیش از 12 کشور برگزار می‌شود و حتی روی کنترل کیفیت و استاندارد محصولات نیز نظارت دارد، گفت: ارزش بازار صوت و تصویر خاورمیانه سه میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که پرسرعت‌ترین نرخ رشد را در میان سایر مناطق دنیا با نرخ 14 درصد دارد.

    رئیس کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه نمی‌خواهیم در این رویدادها صرفا به عنوان یک خریدار حضور یابیم، تصریح کرد: مذاکراتی با مرکز تجارت جهانی دوبی داشته‌ایم تا بتوانیم در همایش‌های مرتبط با ICT این رویداد حضور یابیم و پتانسیل‌های کشورمان در این عرصه را معرفی کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: از فضای این نمایشگاه برای بحث در حوزه سرمایه‌گذاری های مشترک هم استفاده می‌کنیم. برای حضور فعالان داخلی در این رویداد هم دعوتی از شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی و انجمن واردکنندگان لوازم صوت و تصویر داشته‌ایم و حمایت‌هایی را برای آنها در نظر گرفته‌ایم.

    او با بیان اینکه متقاضیان حضور در این رویداد تا 20 آبان فرصت اعلام حضور دارند، افزود: در این نمایشگاه می‌خواهیم پاویونی مستقل داشته باشیم.

    در این نشست نیراج دلال –مدیر ارشد فروش اینفوکام خاورمیانه و آفریقا- هم با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان رایگان خواهد بود، گفت: کل همایش در سه بخش 1.سمینار دانشجویی، 2. نشست فناوری محور و 3.معرفی محصولات تولیدی برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت