معاون استاندار خوزستان:

نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان که از محورهای اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود از ۴ الی ۷ آذر در اهواز برگزار می‌شود.

نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، مهرداد نیکو امروز در نشستی با دستگاه‌های اجرایی درباره حضور فعال در نخستین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان اظهار داشت: ستاد اقتصاد مقاومتی 115 پروژه ملی را به استان‌ها ابلاغ کرده که تعداد زیادی از این پروژه‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم به سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار توسط بخش خصوصی اختصاص پیدا کرده است.

    وی افزود: در نهمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با هدف جذب سرمایه‌گذار برگزاری همایش و نمایشگاه‌هایی مصوب شد تا در گام نخست فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان معرفی شود.

    معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه سرمایه‌گذاران با فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوزستان آشنا نیستند بیان کرد: در همایش سرمایه‌گذاری سال گذشته جزیره کیش، خوزستان نقش پررنگی داشته به طوری که در این همایش 200 فرصت سرمایه‌گذاری در 8 محور ارائه داده شد.

    وی با اشاره به اینکه ستاد اقتصادی خوزستان حرکت در جهت معرفی فرصت‌های استان را برای هر سال مصوب کرده گفت: نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان که از محورهای اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود از 4 الی 7 آذر در اهواز و برای نخستین بار در خوزستان برگزار می‌شود.

    عدم موفقیت اقتصادی در کشور به دلیل عدم حرکت در مسیر سرمایه‎گذاری

    نیکو ثمر بخشی همایش را در ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالبی واحد دانست و عنوان کرد: شناخت متناسب سرمایه‌گذاران نسبت به فرصت‌های استان از کارکردهای اصلی برگزاری نمایشگاه است.

    وی با اشاره همایش کیش که در آن به 20 تفاهم‌نامه دست یافته‌اند ولی فقط 3 تفاهم‌نامه به نتیجه رسید افزود: مسیر توسعه همه دنیا از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی طی می‌شود بنابراین عدم موفقیت ما در اقتصاد عدم حرکت در این مسیر است.

    معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان به تلاش برای فعال ساختن اتاق‌های بازرگانی مشترک اشاره داشت و گفت: در همه دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که سپردن کار به بخش دولتی اثر بخشی لازم را ندارد و نیز باید توجه کنیم که در کشور ما دولت دیگر پولی ندارد و پیمانکاران با فروش اسناد خزانه کارها را انجام می‌دهند.

    وی گفت: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به دبیری سازمان برنامه و بودجه ارزیابی عملکرد دستگاه‌‎های اجرایی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی بر عهده دارد بنابراین عملکرد دستگاه‌های شرکت کننده در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان بررسی و ارزیابی می‌شود.

    معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان

    سجاد نوری دبیر برگزاری نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان نیز در این نشست اظهار داشت: این نمایشگاه در محل برگزاری نمایشگاه‌های دایمی اهواز و در ساعات 17 الی 22 برپا می‌شود.

    وی به برگزاری همایش‌های جانبی و موضوعی در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: با همکاری پارک علم و فناوری همایش‌هایی در راستای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت