مدیر روابط عمومی نمایشگاه چاپ و بسته بندی خبر داد

رشد ۱۰ درصدی ثبت نام در نمایشگاه چاپ و بسته بندی

عصر نمایشگاه- بیش از ۵۰۰ شرکت برای حضور در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی پیش ثبت نام کردند.

رشد ۱۰ درصدی ثبت نام در نمایشگاه چاپ و بسته بندی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، ابوالفضل ایمنی، مدیر روابط عمومی نمایشگاه چاپ و بسته بندی در خصوص این نمایشگاه گفت: اتحادیه های چاپ ، صحافان و لیتوگرافان و صادرکنندگان صنعت چاپ به همراه انجمن های این صنف ستاد برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی را تشکیل می دهند. نخستین جلسه این ستاد به منظور بهینه سازی فعالیت ها و ارتقای سطح نمایشگاه برگزار خواهد شد. دو سال است که برگزاری نمایشگاه به اتحادیه ها و انجمن های نشر واگذار شده است و در هر دوره به دنبال ارتقای سطح نمایشگاه چاپ و بسته بندی بوده ایم.
    وی افزود: بیش از 500 شرکت برای حضور در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی پیش ثبت نام کردند. متراژ این پیش ثبت نام ها به 26 هزار متر مربع می رسد. همچنین شاهد رشد 10 درصدی ثبت نام در این نمایشگاه تنها در بخش داخلی بودیم. این افزایش در حالی است که هنوز زمان زیادی به برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی مانده است. امسال نیز هیئت های تجاری تخصصی از نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی بازدید خواهند کرد. 
    مدیر روابط عمومی نمایشگاه چاپ و بسته بندی در خصوص بخش خارجی این نمایشگاه اظهار داشت: شاهد افزایش 5 درصدی پیش ثبت نام ها در بخش خارجی نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی هستیم. از همین الان می توان گفت نمایشگاه امسال بسیار بزرگتر از نمایشگاه های سال گذشته است. سالن 38 B نیز به نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی اضافه شد. همواره افزایش فضای نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی را دنبال می کنیم.
    ایمنی ادامه داد: تا کنون شرکت هایی از کشورهای آلمان، روسیه، ایتالیا و چین برای شرکت در نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی پیش ثبت نام کرده اند. سال گذشته 12 کشور در این نمایشگاه حضور یافتند. پس از برجام شاهد افزایش تعداد کشورهای حاضر در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی بودیم. این مسئله نشانه رونق نسبی کسب و کار در این بخش است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت