هیات مدیره تصویب کرد:

محل فعلی نمایشگاه بین المللی همدان به مزایده گذاشته می شود

عصر نمایشگاه- محل فعلی نمایشگاه بین المللی همدان واقع در میدان عاشورا به مساحت عرصه ۲۰/۱۴۰۱۴ مترمربع و مساحت اعیانی۶۷۸۰ متر مربع از به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال با تصویب هیات مدیره به مزایده گذاشته شد.

محل فعلی نمایشگاه بین المللی همدان به مزایده گذاشته می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان در نظر دارد به استناد مجوز هیات مدیره محترم و مجمع عمومی عادی نسبت به فروش ملک محل دائمی نمایشگاه های همدان به پلاک ثبتی 765/2/13 با کاربری صنایع و کارگاه واقع در همدان، حد فاصل میدان عاشورا و پل شهرک فرهنگیان به مساحت عرصه 20/14014 مترمربع و مساحت اعیانی6780 متر مربع از طریق مزایده عمومی اقدام نماید. متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد شرکت در مزایده و هماهنگی بازدید به دفتر معاونت اداری مالی نمایشگاه واقع در سایت اداری نمایشگاه مراجعه نمایند.
    1-  قیمت پایه کارشناسی هیات سه نفره برای کل عرصه و اعیان 000/000/000 /110 ریال می باشد.
    2-  متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 12/8/1395جهت دریافت اسناد مزایده و بازدید از ملک  مراجعه فرمایند.
    3-  متقاضیان برای شرکت در مزایده باید مبلغ 000,000,500,5 ریال سپرده به حساب 2403645454 بانک تجارت شعبه بوعلی در وجه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان واریز و یا ضمانت نامه بانکی به مبلغ فوق با مدت اعتبار حداقل سه ماه را تهیه و به انضمام فرم پیشنهاد قیمت تکمیل شده در پاکت های لاک و مهر شده حداکثر تا ساعت 12 روز شنبه مورخ 15/8/1395 به قسمت اداری مالی شرکت تحویل نمایند.
    4-  به درخواست های فاقد تضمین و مخدوش یا مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    5-  جلسه بازگشایی پاکت های مزایده ساعت 16 روز  شنبه مورخ 15/8/1395 با حضور اعضای کمیسیون معاملات شرکت در محل دفتر مدیرعامل شرکت واقع در: همدان، میدان عاشورا، سایت اداری نمایشگاه تشکیل و نتیجه به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید. (حضور شرکت کنندگان در جلسه بلامانع است)
    6-  هزینه آگهی به عهده برنده مزایده خواهد بود.
    7-  سپرده نفرات اول تا سوم تا انعقاد قرارداد با برنده، نزد شرکت باقی خواهد ماند و برنده مزایده تا مدت 7 روز به استثنای ایام تعطیل پس از  اعلام نتیجه مزایده، ملزم به انعقاد قرارداد و واریز 50% از قیمت پیشنهادی با لحاظ سپرده اولیه به حساب شرکت می باشد و همزمان با عقد قرارداد 50% باقیمانده طی شش فقره چک با فواصل زمانی دو ماهه با مبالغ یکسان پرداخت می گردد. (تاریخ عقد قرارداد به¬عنوان تاریخ مبنا بوده و چک ها به فاصله دو ماهه از تاریخ فوق تا مدت یک سال ارائه می گردد.)
    8-  چنانچه برنده مزایده در مهلت تعیین شده نسبت به واریز 50% از قیمت پیشنهادی اقدام ننماید سپرده وی به نفع شرکت ضبط و با نفر دوم مشروط بر این که فاصله قیمت پیشنهادی ایشان با نفر اول، کمتر از میزان تضمین شرکت در مزایده باشد، قرارداد تنظیم خواهد شد و در مورد نفر دوم و سوم نیز در صورت عدم واریز وجه و استنکاف از انجام معامله، سپرده وی به نفع شرکت ضبط خواهد شد.
    9-  تحویل ملک و انتقال سند منوط به پاس شدن کلیه چک ها و تسویه حساب کامل محقق می گردد و خریدار قبل از تسویه کامل، حق انتقال مورد معامله به غیر را ندارد و شرکت مسئولیتی در این خصوص عهده دار نمی باشد. در ضمن شرکت نمایشگاه¬ها می تواند در فاصله زمانی بین عقد قرارداد و تحویل ملک، از محل نمایشگاه به¬صورت کامل جهت برپایی نمایشگاه های مختلف و سایر امور به¬صورت بلاعوض استفاده نماید.
    10-  شرکت در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار می باشد.
    11-  کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در مزایده شرکت نمایند و کلیه اوراق و تمام صفحات باید اثر انگشت، امضاء و در مورد اشخاص حقوقی مهر و امضاء کلیه صاحبان امضاء را داشته باشند.
    12-  در مقابل فروش ملک وجه نقد دریافت خواهد شد و پرداخت هر گونه مالیات و عوارض و کلیه هزینه های نقل و انتقال اعم از دارایی، شهرداری و غیره و هزینه انتقال سند، حق الثبت و حق التحریر بر عهده خریدار می باشد.
    13-  فروش از بهای پایه شروع می شود و با خریداری که حداقل از بین سه پیشنهاد دهنده، بالاترین بهاء را پیشنهاد کند، معامله انجام خواهد شد و ملاک انتخاب برنده مزایده قیمت پیشنهادی برای مجموع عرصه و اعیان می باشد و اگر به قیمت پایه پیشنهادی  نباشد، مزایده تجدید می گردد.

    14-  مدارک در قالب سه عدد پاکت لاک و مهر شده به شرح ذیل تحویل داده شود :الف)  تضمین که باید به¬صورت فیش بانکی یا ضمانت نامه بانکی باشد. پاکت ب) برای اشخاص حقیقی باید شامل کپی تمام صفحات شناسنامه و کپی کارت ملی و برای اشخاص حقوقی باید شامل کپی اساسنامه، آخرین آگهی  تغییرات، مدارک شناسایی صاحبان امضاء شامل تصویر تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و شناسه ملی، کد اقتصادی و کدپستی شرکت باشد. پاکت ج) شامل پیشنهاد قیمت می باشد.
     

    15-  برنده مزایده موظف است در هنگام عقد قرارداد یک عدد ضمانت نامه بانکی معتبر به مدت 12 ماه معادل 10% مبلغ پیشنهادی بابت تضمین انجام تعهدات قرارداد ارائه دهد که در صورت عدم رعایت مفاد قرارداد از ناحیه خریدار، تضمین مذکور توسط فروشنده قابل ضبط می باشد.

     

     

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت