در محل نمایشگاه­های بین المللی منطقه آزاد انزلی؛

برگزاری همزمان دو نمایشگاه دام وطیور و صنایع غذائی در منطقه آزاد انزلی

عصر نمایشگاه- همزمان با برگزاری دو نمایشگاه بزرگ دام و طیور و صنایع غذائی که از ۲۸ مهر تا یکم آبان ماه در محل نمایشگاه­های بین المللی منطقه آزاد انزلی برپا می شود، ده ها شرکت و واحد تولیدی و صنعتی، جدیدترین صنایع، ماشین آلات، تجهیزات و خدمات مرتبط با این نمایشگاه ها رادر معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

برگزاری همزمان دو نمایشگاه دام وطیور و صنایع غذائی در منطقه آزاد انزلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا، نمایشگاه­های دام و طیور و صنایع غذائی انزلی؛ شرکت کنندگان در نمایشگاه دام و طیور؛ انواع تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل های خوراکی، دامپزشکی و واکسن های دامی، دارو و مکمل های غذائی و صنایع، فرآورده ها و تولیدات لبنی،انواع خوراک دام و مکمل، ماشین آلات و تجهیزات ، داروهای دامپزشکی و ضد عفونی کننده ها ، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام و طیور، تجهیزات و لوازم مرغداری ، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی را به نمایش می گذارند.

    درنمایشگاه صنایع غذائی نیز فرآورده ها و محصولات غذائی،صنایعتبدیلی، ماشین آلات، تجهیزات و تکنولوژی صنایع غذائی، بسته بندی انواع صنایع پروتئینی، انواع فرآورده های گوشتی، انواع فرآورده های لبنی، انواع غذاهای آماده و نیمه آماده؛ صنایع تبدیلی-انواع کنسروهای غیرگوشتی، انواع خشکبار؛ انواع سبزیجات خشک و معطر، عرقیات گیاهی، ادویه جات، چاشنی ها، صنایع آشامیدنی، انواع فرآورده های آردی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

    معرفی توانمندی ها و پیشرفت های کشورمان در حوزه دام طیور ومواد غذایی، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه ها، اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان؛ مهمترین اهداف برگزاری دو نمایشگاه دام و طیور و صنایع غذائی است.

    قرار است در این نمایشگاه یک هیئت بزرگ تجاری بازرگانی و سرمایه گذاری روسی با حضور در نمایشگاه؛ ضمن بازدید از سالن ها و غرفه ها، با تولید کنندگان و شرکت های ایرانی وارد مذاکرات بازرگانی شوند.

    برگزاری چند نشست تخصصی، علمی و پژوهشی با حضور کارشناسان، صاحب نظران و استادان دانشگاه ها و همچنین انجام تورهای مختلف بازدید از نمایشگاه، برخی از برنامه های جانبی دو نمایشگاه بزرگ دام و طیور و صنایع غذایی انزلی است.

    علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی حضور در این نمایشگاه ها به پایگاه های اینترنتی www.aftab-rahbar.com  وidro-fairs.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های7-22662765 و 86022613 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت