معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فهرست رسانه هایی حاضر در نمایشگاه مطبوعات منتشر شد

عصر نمایشگاه- فهرست رسانه های حاضر در بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و نیز گروه بندی و متراژ نهایی شده جانمایی هر رسانه در این رویداد منتشر شد.

فهرست رسانه هایی حاضر در نمایشگاه مطبوعات منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، فهرست رسانه هایی که حضور خود در نمایشگاه مطبوعات را قطعی کرده اند همراه با گروه بندی، متراژ نهایی و محل استقرار آنها منتشر شد.
    بر این اساس اعلام معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانه های گروه سیاسی - اقتصادی با 1728، گروه رسانه های آموزشی - تخصصی با 1620، موسسات مطبوعاتی با 1380 و رسانه های مربوط به گروه عمومی و خانواده با 1330 متر، بیشترین فضای نمایشگاه بیست ودوم را به خود اختصاص داده اند.
    همچنین مانند سال گذشته، منتخب نشریات دانشجویی وزارت علوم و دانشگاه آزاد، در کنار منتخبی از نشریات متعلق به ستاد کل نیروهای مسلح به صورت تجمیعی در نمایشگاه امسال حضور دارند.

    گروه بندی نمایشگاه بیست و دوم
    بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها مبنی بر حضور رسانه مهمان در غرفه سایر رسانه ها، رسانه های میزبان تا اول آبان ماه فرصت دارند، رسانه های مهمان غرفه خود را به کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه مطبوعات معرفی کنند تا نام این رسانه ها نیز در اطلاع رسانی های بعدی و همچنین بروشور نمایشگاه ذکر شود.
    بر اساس این گزارش، رسانه های «برتر» نمایشگاه بیست ویکم، همچنین برترین رسانه های طرح رتبه بندی روزنامه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری که در جدول منتشر شده بصورت ستاره دار معرفی شده اند، از اولویت جانمایی در روز جانمایی الکترونیک روی نقشه آنلاین برخوردار خواهند شد و زودتر از سایر رسانه ها می توانند جانمایی را انجام دهند.
    فهرست و جدول رسانه های نهایی شده حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های امسال اکنون در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.farhang.prees.gov.ir قابل مشاهده است.
    بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از چهاردهم تا بیست ویکم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت