کمیته اطلاع‌رسانی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات:

محل استقرار رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات مشخص شد

عصر نمایشگاه- پس از تردیدها برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات امسال در مصلی یا شهر آفتاب، در نهایت قرار شد همانند سال‌های گذشته نمایشگاه در مصلی و در دو طبقه برپا شود؛ که بر اساس جدول اعلام شده، گروه‌های «ستاد کل نیروهای مسلح»، «سیاسی اقتصادی» و «نشیات دانشجویی» در نیم طبقه و سایر گروه‌ها در شبستان قرار گرفته‌اند.

محل استقرار رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات مشخص شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، کمیته اطلاع‌رسانی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ضمن انتشار جدول «فهرست گروه‌های حاضر در نمایشگاه و محل استقرار»، نوشته است: «فهرست رسانه‌هایی که حضور خود در نمایشگاه مطبوعات را قطعی کردند همراه با گروه بندی، متراژ نهایی و محل استقرار آنها منتشر شد که بر این اساس، رسانه‌های گروه سیاسی- اقتصادی با 1728، گروه رسانه‌های آموزشی - تخصصی با 1620، موسسات مطبوعاتی با 1380 و رسانه‌های مربوط به گروه عمومی و خانواده با 1330 متر، بیشترین فضای نمایشگاه بیست و دوم را به خود اختصاص داده اند. همچنین مانند سال گذشته، منتخب نشریات دانشجویی وزارت علوم و دانشگاه آزاد، در کنار منتخبی از نشریات متعلق به ستاد کل نیروهای مسلح به صورت تجمیعی در نمایشگاه امسال حضور دارند.»

    بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری نمایشگاه مطبوعات مبنی بر حضور رسانه مهمان در غرفه سایر رسانه‌ها، رسانه‌های میزبان تا اول آبان فرصت دارند، رسانه‌های مهمان غرفه خود را به کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه مطبوعات معرفی کنند تا نام این رسانه‌ها نیز در اطلاع رسانی‌های بعدی و همچنین بروشور نمایشگاه ذکر شود.

    در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات بالغ بر 800 رسانه امسال در قالب 700 غرفه در نمایشگاه حضور خواهند داشت. امسال علاوه بر حضور موسسات مطبوعاتی که هر کدام با بیش از سه رسانه در نمایشگاه حضور دارند، برای نخستین بار، به رسانه‌هایی که بنابه دلایل مختلف درخواست حضور در یک غرفه را داشتند، امکان ثبت نام داده شد و بسیاری از رسانه‌های ما امسال مهمان غرفه‌های یکدیگر هستند به طوری که در نمایشگاه امسال، غرفه‌هایی با حضور 4 تا 7 رسانه خواهیم داشت که به نام یک رسانه ثبت نام کردند.

    رسانه‌های حاضر در نمایشگاه امسال برای برگزاری حدود 200 نشست اعلام آمادگی کرده‌اند و دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها 20 نشست تخصصی و کارگاه آموزشی برپا خواهد کرد.

    بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات 14 تا 21 آبان ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت