از ۲۷ مهرماه ؛

حضور ۱۰۶ شرکت خارجی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش

عصر نمایشگاه- هجدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و ۱۰۶ شرکت خارجی در کیش برگزار می‌شود .

حضور ۱۰۶ شرکت خارجی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، هجدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی با حضور مقامات کشوری، لشگری، کارشناسان و صاحب‌نظران، شرکت‌ها، مراکز دولتی، خصوصی و ارگان‌های دریایی کشور، 27 مهرماه در جزیره کیش آغاز به کار می‌کند.

    19 کارگاه و نشست تخصصی، ارائه بیش از 150 مقاله منتخب به‌صورت پوستر و شفاهی، شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ارائه توانمندی‌ها و آخرین دستاوردهای صنایع دریایی، تأسیسات و سامانه‌های دریایی و بندری در فضای باز و سرپوشیده در جزیره کیش از اهداف برگزاری این همایش و نمایشگاه است.

    در بخش نمایشگاهی بیش از 200 شرکت داخلی فعال در عرصه صنایع دریایی و دریانوردی و نفت و گاز فراساحل و همچنین 106 شرکت خارجی ازجمله کشورهای هلند،آلمان،فرانسه، ایتالیا، انگلستان، امارات متحده عربی، ترکیه، چین، ژاپن، سوئد، کره جنوبی ، سنگاپور، پرتغال، یونان، فنلاند، رومانی، صربستان، هند و . . . در فضایی به وسعت بیش از 8000 مترمربع آخرین دستاوردها، تجهیزات و قطعات مختلف صنایع دریایی و دریانوردی خود را به نمایش می‌گذارند.

    همچنین در این نمایشگاه زمینه‌های مشارکت در خصوص بنادر و کشتیرانی، صنایع ساخت و تعمیر کشتی، صنایع فراساحلی، خدمات دریایی و بندری ، معرفی سازندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات دریایی و قوانین، استانداردها و کنوانسیون‌های بین‌المللی فراهم خواهد شد.

    قرار گرفتن ایران در دو شاهراه ترانزیتی کریدور شمال جنوب و محور ترانزیتی شرق، وجود بیش از70 درصد از ذخایر نفت و گاز جهان، دارا بودن حدود 3 هزار کیلومتر نوار ساحلی، ده‌ها بندر تجاری و نفتی و همچنین مناطق آزاد تجاری و اقتصادی دریایی باعث شده است فرصت‌های بزرگ صنعتی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های خدمات دریایی و بندری، کشتیرانی، ساخت و تعمیر انواع شناورها، صنایع فراساحل، شیلات، آموزش و تحقیقات و جاذبه‌های گردشگری دریایی و توریستی به وجود آید که این موضوعات بر اهمیت برگزاری این نمایشگاه و همایش می‌افزاید.

    هجدهمین همایش صنایع دریایی کیش با محورهایی ازجمله: مدیریت و اقتصاد دریایی- صنایع نفت و گاز دریایی- دریانوردی و حمل‌ونقل دریایی- قوانین مقررات و استانداردها- ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست دریایی شرایط محیطی دریا- طراحی و ساخت شناورهای دریایی- تأسیسات ساحلی و فراساحلی- فناوری‌های نوین و انرژی‌های تجدید پذیر دریایی- سرمایه‌های انسانی برگزار خواهد شد و در عصر روز جمعه 30 مهرماه به کار خود پایان خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت