مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک؛

برپایی نمایشگاه عکس عفاف و حجاب در فرهنگسرای شهر اراک

عصر نمایشگاه- مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از برپایی نمایشگاه عکس عفاف و حجاب همزمان با ماه محرم در فرهنگسرای شهر اراک خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس عفاف و حجاب در فرهنگسرای شهر اراک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ،حمید کربلایی حسنی، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش در اراک گفت: فرهنگ و منش عاشورایی و همچنین عفاف و حجاب باید در جامعه اسلامی ما بیش از پیش نهادینه شود.

    وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در همین راستا برنامه های مختلفی را به مناسبت ماه های محرم و  صفر برگزار می کند، بیان کرد: برپایی نمایشگاه عکس عفاف و حجاب از جمله این برنامه های است که از سوم ماه محرم به مدت 10 روز در فرهنگسرای شهر اراک دایر است.

    این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش از آیین تجلیل از عکاسان راه یافته به نمایشگاه عکس عفاف و حجاب نیز خبر داد و گفت: در مراسمی که با حضور مدیرعامل و معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک و جمعی از هنرمندان عکاس برگزار شد از راه یافتگان به نمایشگاه عکس حجاب تقدیر شد.

    مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک همچنین از چاپ بنرهای با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و همچنین فرهنگ سازی در راستای عدم استفاده از ظروف یک بار مصرف نیز خبر داد و گفت: امید است مردم عزیز و هیئات مذهبی در این ایام نورانی استفاده از ظروف یکبار مصرف را که سبب تخریب و آلودگی محیط زیست می شود کنار گذاشته و برای گرفتن نذری از آنها استفاده نکنند.

    حسنی برگزاری مسابقه کتابخوانی در بین همکاران و پرسنل مجموعه شهرداری با موضوع قیام عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه های این سازمان دانست و اضافه کرد: علاوه بر این برپایی مسابقه کتابخوانی ویژه شهروندان نیز از دیگر برنامه ها پیش بینی شده در ایام محرم است.

    وی همچنین از برگزاری همایش پیاده روی خانواده با رویکرد عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه السلام نیز در پارک امیر کبیر خبر داد.

    مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در پایان به برگزاری ویژه برنامه های مختلف در ایام ماه صفر نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه ها همه با حضور و مشارکت مردم مومن و ولایتمدار و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت