رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی:

جشنواره باشگاه‌های کتاب در دشتی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: جشنواره باشگاه‌های کتاب در سطح شهرستان و جشنواره تولد یک کتاب برای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار می‌‌شود.

جشنواره باشگاه‌های کتاب در دشتی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حمید زارعی امروز در جلسه تشکیل کارگروه باشگاه‌های کتاب‌خوانی گفت: خوشبختانه با همکاری آموزش‌ و پرورش و کار جمعی جشنواره و کارگاه‌ها به‌خوبی برگزار شد و رضایت مدرسان نیز مؤید این موضوع است.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی افزود: باشگاه‌های کتاب نمونه‌ای از خانه‌های قصه و کتاب است که از سال گذشته در مدارس ایجاد شد و برگزاری کارگاه‌های دانش علمی مربیان و نحوه آموزش کتاب‌خوانی آن‌ها به دانش آموزان را بیشتر کرد.
    وی اضافه کرد: سال گذشته که در جشنواره پایتخت کتاب شرکت کردیم روزهای آخر در جریان کار قرار گرفتیم ولی چون در حوزه کتاب فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گرفته بود موفق شدیم جزو 15 شهر منتخب کتاب ایران باشیم.
    زارعی تصریح کرد: کتاب مؤثرترین ابزار کاهش آسیب‌های اجتماعی است و سرمایه‌گذاری در بخش کتاب اندوخته کردن ثروت دانش و افزایش بینش است.
    وی ادامه داد: برگزاری جشنواره باشگاه‌های کتاب در سطح شهرستان، جشنواره تولد یک کتاب، تشکیل باشگاه خبرنگاران کتاب، جشنواره قصه‌گویی، نمایشگاه‌های کتاب سیار و تجلیل از خیرین کتاب برای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار می‌‌شود.
    مدیر آموزش‌ و پرورش دشتی هم اظهار داشت: خانه‌های قصه و کتاب تجربه خوبی برای مربیان در راه‌اندازی باشگاه کتاب است وصال گذشته نیز تعدادی از مربیان  خوب و خلاق بودند.
    احمد طیبیان مجرد افزود: باید برای مربیان و دانش آموزان اهرم تشویقی در نظر گرفت و جلسات توجیهی نیز برگزار کرد.
    وی یادآور شد: پژوهش سرای دانش‌آموزی هم فرصت خوبی برای شناسایی دانش آموزان فعال است.
    در ادامه پس از اظهارنظر اعضا ابراهیم شاکری مطلق، سیده ماندانا رضوانی، طوبا شیرکانی، سید حسین علوی در کارگروه باشگاه‌های کتاب کودک و نوجوان قرار گرفتند و ناهید جمشیدنیا به‌عنوان مسؤول دبیرخانه پایتخت کتاب و باشگاه‌های کتاب معرفی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت