به مناسبت هفته ملی کودک ؛

نمایشگاه کتاب کودک در آستارا دایر شد

عصر نمایشگاه- به مناسبت هفته ملی کودک، نمایشگاه کتاب و جزوات کودک به منظور ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان دایر شد.

نمایشگاه کتاب کودک در آستارا دایر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، صابر فرضی زاد مدیرمرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا در این خصوص گفت: از نخستین روز هفته ملی کودک، روزانه به طور میانگین 200 دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی از برنامه های ویژه این هفته در کانون بهره مند می شوند.
    وی افزود: به همین مناسبت با مشارکت فرمانداری آستارا حدود پنج هزارجلد کتابچه مشتمل بر مفاهیم علمی و فکری برای آشنایی بیشتر والدین با دنیای کودک و نوجوان، در میان شهروندان توزیع شده است.
    وی اظهار کرد: این برنامه ها طبق تفاهم نامه آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور بهره برداری از امکانات موجود جهت ترویج فرهنگ مطالعه اجرا می شود.
    فرضی زاد هدفمند سازی ارتباط مدارس با مراکز کانون، کمک به شکوفایی و کشف استعدادهای دانش آموزان، مهارت افزایی آنها و تعمیق باورهای دینی با توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی را از هدف های دیگر این برنامه ها اعلام کرد.
    او بیان کرد: پرده خوانی عاشورا توسط مربیان کودک و نوجوان از دیگر برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستاراست که به مناسبت ماه محرم برگزار می شود.
    مدیرمرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستار ادامه داد: دستیابی به شرایط مطلوب تر در حوزه کودک و نوجوان به برنامه ریزی علمی و همکاری دستگاه های اداری و نهادهای مختلف نیاز دارد.
    امسال برنامه های هفته ملی کودک در کشور از 15 تا 21 مهرماه با نگاه به آیین های ماه محرم و با شعار (کودکان تشنه اند) اجرا می شود.
    شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و در مراکز شماره یک و دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان، حدود سه هزار و 500 نفر عضو هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت