رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه صنفی و صنعتی گیلان طی دهه فجر

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه کالاهای صنفی و صنعتی استان به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در رشت خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه صنفی و صنعتی گیلان طی دهه فجر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از پانا، علی منتظری گفت : هدف اصلی برگزاری این برنامه ارائه آخرین دستاوردها و معرفی ظرفیت های استان گیلان در عرصه تولید و تجارت و نیز ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل و حمایت از تولید ملی است که از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.

    وی تصریح کرد: در این نمایشگاه فضاهای مناسبی برای حضور بخش های مختلف مرتبط با حوزه تولید و تجارت استان به ویژه واحد های صنعتی، صنایع معدنی، اصناف به ویژه واحد های صنفی تولیدی، شرکت های پخش کالا و بافندگان فرش دستباف در نظر گرفته شده است.

    منتظری اظهار کرد: در همین راستا، عرضه محصولات نمونه تولیدی استان نیز با قیمت های مناسب از برنامه های این نمایشگاه می باشد که با هدف حمایت از تولیدات استانی انجام می شود.

    وی خاطرنشان کرد: به منظور حضور مطلوب و موثر واحد های تولیدی و صنعتی سراسر استان، تمهیداتی در راستای مشارکت فعال واحد های شاخص صنعتی، معدنی و تجاری گیلان در برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تمامی شهروندان این استان دعوت کرد تا به منظور آشنایی هرچه بیشتر با توانمندی های استان در عرصه تولید و تجارت از نمایشگاه یادشده بازدید کنند.

    شایان ذکر است ؛این نمایشگاه از تاریخ 20 تا 23 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های استان دایر می شودوهمچنین بیش از یکصد هزار واحد صنفی و دو هزارو 600 واحد صنعتی در گیلان فعال هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت