در محل نمایشگاه تجارت جهانی گوانگجو ؛

نمایشگاه بین المللی شرکت های کوچک و متوسط با حضور ایران در چین گشایش یافت

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی شرکت های کوچک و متوسط با حضور جمهوری اسلامی ایران در شهر گوانگجو مرکز استان گوانگ دونگ در جنوب شرق چین گشایش یافت.

نمایشگاه بین المللی شرکت های کوچک و متوسط با حضور ایران در چین گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه که در محل نمایشگاه تجارت جهانی گوانگجو برپا شده تا ششم آبان ماه سالجاری در این مکان دایر است.
    نمایشگاه مزبور که با موضوع «اطلاعات و تولید هوشمند، حفاظت از انرژی» فعالیت خود را آغاز کرده؛ نوآوری و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط را هدف گذاری کرده است.
    در آیین گشایش این نمایشگاه علاوه بر معاون وزیر صنعت و فناوری چین، مسئولان استان گوانگ دونگ و برخی از مقامات داخلی و خارجی؛ روسای نمایندگیهای خارجی مقیم گوانگجو، (از جمله سرکنسول ایران) وزرای کشورهای هند و ساحل عاج به عنوان میهمان افتخاری و مقاماتی از کشورهای آفریقای جنوبی، نیجریه، بلغارستان، کنیا، میانمار، مکزیک، ویتنام، روسیه و لهستان شرکت داشتند.
    براساس گزارش ها، بیش از 30 کشور و 2 هزار 700 شرکت در این دوره از نمایشگاه حضور یافته اند.
    در فاز نخست این نمایشگاه که از امروز به مدت سه روز ادامه دارد از شرکتهای کوچک و متوسط کشورهای مختلف جهان نیز دعوت به عمل آمده است که 8 شرکت تولید و عرضه کننده محصولات و کالاهای ایرانی از استان خراسان رضوی با هماهنگی سرکنسولگری کشورمان در 12 غرفه حضور یافته اند.
    حضور استان خراسان رضوی در این دوره از نمایشگاه به عنوان تنها نماینده ایران در حالی صورت گرفته است که براساس گزارش سرکنسولگری ایران در گوانگجو، موضوع و تاریخ برگزاری این نمایشگاه در زمان مقتضی به مراکز ذیربط کشورمان اطلاع داده شده بود.
    فاز دوم این رویداد اقتصادی نیز از تاریخ 13 تا 16 اکتبر (22 مهر الی 25 مهر) با تاکید بر موضوع حفاظت از انرژی و تولید هوشمند در صنعت نساجی و پوشاک و فاز سوم هم از تاریخ 16 الی 27 اکتبر (25 مهر الی 6 آبان) با تاکید بر موضوع مصالح ساختمان و مبلمان خانه در نمایشگاهی به مساحت 100 هزار متر مربع برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت