نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی هفته سبز ۲۰۱۶ آلمان ؛

همکاری‌های کشاورزی ازبکستان و اتحادیه اروپا درحاشیه نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- ازبکستان در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی «هفته سبز- ۲۰۱۶» قراردادی به ارزش بیش از ۹۱ میلیون دلار در خصوص صادرات میوه و سبزیجات با اتحادیه اروپا به امضا رساند.

همکاری‌های کشاورزی ازبکستان و اتحادیه اروپا درحاشیه نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس ، ازبکستان در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی «هفته سبز- 2016» در خصوص صادرات میوه و  سبزیجات و منسوجات به کشورهای اروپایی قراردادی به ارزش بیش از 91 میلیون و 200 هزار دلار به امضا رساند.

    گفتنی است ؛نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی سالانه «هفته سبز» بزرگ‌ترین مراسم برای نمایش دستاوردهای روز کشاورزی، دامداری، باغداری و تولید فرآورده‌های غذایی است که در آن توجه خاصی به تولید مواد غذایی در شرایط محیط زیست سالم صورت می‌گیرد.

    در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ ازبکستان همچنان اتحادیه کارخانجات صنایع غذایی، شرکت سهامی «اوز.دان محصولات» (فراورده‌های غله‌ای ازبکستان)، شرکت‌های تجارت خارجی و همچنین نمایندگان شورای کشاورزان و واحدهای کشاورزی حضور دارند.

    ازبکستان در چهارچوب این نمایشگاه بین المللی انواع مختلف میوه و سبزیجات تازه، خشکبار، فرآورده‌های روغنی و چربی، ادویه جات، فراورده‌های تبدیلی میوه و سبزیجات مانند شربت، مربا، تولیدات مختلف کنسرو شده و همچنین کالاهای صنایع نساجی‌را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

    در چارچوب این نمایشگاه مراسم معرفی پتانسیل‌های اقتصادی و کشاورزی ازبکستان با حضور بیش از 120 نفر از نمایندگان شرکت‌های آلمانی برپا شده و گزارشاتی پیرامون رشد اقتصادی کشور، اقدامات در دست انجام برای مدرنیزه و تجدید تجهیز فنی کارخانجات صنعتی، تکامل بیش از پیش فضای بازرگانی، اولویت همکاری‌های سرمایه‌گذاری از جمله در چارچوب مناطق صنعتی ویژه ایجاد شده در ازبکستان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

    شایان ذکر است ؛نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی سالانه «هفته سبز- 2016» در تاریخ 15 ژانویه (25 دی ماه) در شهر «برلین» پایتخت آلمان آغاز شده و تا 24 ژانویه (4 بهمن‌ماه سال 1394) به کار خود ادامه می‌دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت