همزمان با روز جهانی غذا ؛

برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان ساوجبلاغ

عصر نمایشگاه- همزمان با روز جهانی غذا و هفته سلامت توانمندی بانوان شهرستان ساوجبلاغ در بخش غذا در نمایشگاهی در بخش چندار روستای خوروین به نمایش گذاشته شد.

برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان ساوجبلاغ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، این مراسم با حضور فرماندار و مشاور استاندار و مدیر کل اموربانوان استان البرز ،مشاور فرماندار ومسئول امور بانوان ساوجبلاغ، مدیران شهرستان ، اعضای شورا اسلامی و بخشدار بخش چندار ودهیاران برگزارشد.
    مشاور استاندار و مدیر کل اموربانوان استان البرزبا اشاره به هفته سلامت بانوان ایران از24 تا 30 مهر ماه گفت: در این یک هفته که به این عنوان نامگذاری شده برنامه های متعددی توسط اداره کل بانوان وخانواده استانداری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری های شهرستانهای استان البرز برگزار خواهد شد.
    بی بی عصمت سرفرازی اظهارداشت: از جمله این برنامه ها برگزاری جشنواره غذا وبرنامه های مختلف در حوزه ارتقا سطح آگاهی زنان در زمینه سلامت بوده که به همت فرماندار و اموربانوان ساوجبلاغ و کانون های فرهنگی واجتماعی شهرستان وبخشداری چندار با مشارکت بسیار مطلوب بانوان روستاهای ساوجبلاغ برگزار گردید .
    وی از برگزاری دوبرنامه دیگر دراستان البرز خبر داد وگفت: علاوه بر این برنامه روز 26 مهر همایش پیاده روی باهدف بهداشت عمومی زنان درپارک بانوان کرج و 28 مهر همایشی در سالن شهدای دولت باهدف بیماری تخصصی زنان برگزار خواهد شد.
    مشاور استاندار و مدیر کل اموربانوان استان در ادامه خانم سیده هاجر مظفری مشاور فرماندار و مسئول اموربانوان شهرستان ساوجبلاغ را مشاور و مسئول نمونه امور بانوان شهرستانهای استان البرز معرفی کرد .
    مشاور فرماندار ومسئول امور بانوان ساوجبلاغ نیز اظهارداشت : نامگذاری این روز تلنگری است برای ارتقا سلامت بوده و اینکه خانواده ها سلامت خود را با مصرف غذای سالم در اولویت قرار دهند.
    سیده هاجر مظفری هدف از برگزاری چنین جشنواره هایی را اصلاح الگوی تغذیه ای و برقراری امنیت غذایی عنوان کرد و گفت: سلامت و بهداشت مواد غذایی تأثیر مهمی در میزان هوش و یادگیری کودکان دارد لذا خانواده ها باید به این مهم اهتمام بورزند.
    وی تصریح کرد: در این جشنواره 60 نفر از سطح شهرستان با 360 نوع غذا شرکت نمودند که به30 نفر از نفرات برگزیده جوایز ویژه اهدا شد.
    مظفری گفت : در این نمایشگاه غرفه هایی همچون غرفه فرهنگی و عکس ویژه ، غرفه سلامت با ویزیت رایگان پزشک خانواده و دندان پزشک و تست رایگان قند و فشار خون ، مسابقه غذا با موضوع غذای سالم وجود داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت