در کشور چین ؛

فراخوان نام نویسی شرکت های دانش بنیان حوزه نفت در نمایشگاه بین المللی SIPPE چین

عصر نمایشگاه- پارک فناوری پردیس با هدف توسعه صادرات محصولات فناورانه ایران و به منظور حمایت از توسعه تعاملات شرکت های دانش بنیان تورفناوری نمایشگاه بین المللی SIPPE درحوزه تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی در کشور چین برگزار می کند.

فراخوان نام نویسی شرکت های دانش بنیان حوزه نفت در نمایشگاه بین المللی SIPPE چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس به منظور حمایت از توسعه تعاملات بین المللی شرکت های فناور و دانش بنیان کشور از برپایی تور فناوری در نمایشگاه بین المللی SIPPE درشهر شانگهای چین و بازدید از پارک صنعتی شهر سوجو حمایت نموده است.
    برگزاری یازدهمین دوره این نمایشگاه که پروژه مشترک مسئولان ایالتی شانگ­های و کمیسیون بهبود تجارت بین ­الملل است از25 الی 27 آبان 95 برگزار می­ شود.
    در این نمایشگاه تاکنون بیش از 3700 شرکت از 50 کشور و منطقه شرکت کرده اند ،همچنین تاکنون بیش از 260هزار بازدیدکننده تخصصی از70 کشور از این نمایشگاه بازدید کرده اند.
    این نمایشگاه نمایشگاه بین المللی SIPPE سالانه میزبان شرکت­هایی از کشورهای آمریکا، استراتلیا، ایتالیا، سنگاپور، کانادا، آلمان، انگلیس، اتریش، کره، فرانسه، امارات، سوئیس، روسیه، ایران است.
    در این نمایشگاه، انجمن استصنا (انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران) نیز حضور داشته و از این نمایشگاه حمایت می کند .
    تم اصلی این نمایشگاه و نمایشگاه­های جانبی آن نفت، ادوات و تجهیزات نفتی و همچنین امور مرتبط با فرآورده­ها، محصولات و آثار زیست ­محیطی انرژی است.
    تور فناوری این نمایشگاه به منظور ارایه محصولات و فناوری های شرکت های دانش بنیان کشور، با هدف توسعه صادرات و انتقال فناوری تدارک دیده شده است و 40 درصد هزینه های مربوط به بلیط هوایی و اقامت برای حضور در این تور فناوری پس از برگزاری نمایشگاه به شرکت کنندگان پرداخت خواهد شد.
    شرکت های عضو پورتال محصولات فناورانه صادراتی (www.HitechExport.ir) در اولویت ثبت نام هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت