در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران؛

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران افتتاح می‌شود

عصر نمایشگاه- نامداران صنعت تاسیسات از ایران و۳۳ کشور مناطق مختلف جهان از پس فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گردهم می آیند و ضمن عرضه جدیدترین صنایع،تجهیزات،ماشین آلات و توانمندی ها و تولیدات خود، با پیشرفت های نوین این صنعت نیز آشنا می شوند.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میزان ، در  پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران که بزرگترین نمایشگاه تاسیسات خاورمیانه و شمال آفریقا و یکی از 10 نمایشگاه بزرگ جهان محسوب می شود، بیش از 830 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.

    در این نمایشگاه 420 شرکت داخلی و 410 شرکت و نام تجاری خارجی از کشورهای ایتالیا- چین- صربستان- کره جنوبی- آلمان- تایوان- ترکیه- مالزی- تایلند- سوئد- فنلاند- دانمارک- ایرلند- سوئیس- کویت- ژاپن- انگلستان-آمریکا- هند- امارات- اسپانیا- فرانسه- لهستان- هلند- کانادا- یونان- برزیل- اسلوانی- بلژیک- مجارستان- اندونزی- روسیه و نروژ حضور داشته و تولیدات خود را به نمایش می گذارند.

    رئیس ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات از رشد 25 درصدی این نمایشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این نمایشگاه امسال با استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده و این استقبال به حدی بود که سالن های تحت پوشش از چندین هفته قبل بصورت کامل تکمیل شد.

    عبدالکریم جلالی افزود: قرار است درمدت زمان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات،چند هیئت تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاهی، با شرکت های داخلی وارد مذاکرات اقتصادی شوند.

    وی با بیان اینکه پازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات در فضائی بالغ بر54 هزار متر مربع برگزار می شود،گفت: در حاشیه این نمایشگاه چندین همایش و نشست علمی آموزشی با حضور استادان دانشگاه ها، محققان و اندیشمندان و مدیران شرکت ها و کارخانه ها در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

    رئیس ستاد برگزری نمایشگاه افزود: آشنائی با  نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش سیستمهای گرمایش و سرمایش، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزائی و بازاریابی و توسعه صادرات، مهمترین اهداف برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات است.

    جلالی افزود: صنعت تأسیسات که در صنایع مختلف از جمله صنت نفت و پتروشیمی، نیروگاه ها، آب و فاضلاب، ساختمان، صنایع غذایی، پزشکی، نساجی و دام و طیور نقش حیاتی دارد از قدیمی ترین صنایع کشورمان محسوب می شود که با برخورداری از دانش آکادمیک و تجربه فعالین،سابقه ای بیش از نیم قرن تولید برای مصرف داخلی و خارجی داشته و صادرات به کشورهای همسایه و در مواردی صادرات به دیگر نقاط جهان از جمله اروپا نشان از توان بالای تولیدی این صنعت در ایران دارد.

    این نمایشگاه شامل پنج بخش:1- تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی وسردخانه ای و تهویه شامل: چیلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن کویل2- تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی شامل دیگ،مشعل،مشعل،رادیاتور،پکیج و... 3- تولید کنندگان تجهیزات تأسیسات شامل: شیر آلات ، لوله و اتصالات،پمپ و فیلتر رسوب زداها شیرهای برقی 4- تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل: تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی و5BMS - تجهیزات جانبی و خدمات شامل: عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی های نو می باشد.

    پانزدهیمن نمایشگاه بین المللی تأسیسات از 27 تا 30 مهرماه هر روز از ساعت 10 تا 18 پذیرای استادان و دانشجویان،علاقمندان و صاحبان صنایع مختلف از جمله عمران ، ساختمان،آب و برق، پالایشگاهی،نساجی و دیگر صنایع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت