نمایشگاه دائمی اهواز برگزار می کند

آغاز به کار نمایشگاه اتوکام در اهواز

عصر نمایشگاه- نمایشگاه اتوماسیون اداری کامپیوتر با حضور ۳۰ شرکت داخلی در نمایشگاه بین‌المللی اهواز از ۳ تا ۷ بهمن برگزار می شود .

آغاز به کار نمایشگاه اتوکام در اهواز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ، مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب، در آیین افتتاحیه نمایشگاه اتوکام در سالن امام رضا (ع) نمایشگاه دائمی اهواز گفت:در این نمایشگاه 30 شرکت دانش بنیان از سراسر کشور بر اساس دانش بومی داخلی تولیدات خود، در این نمایشگاه حضور دارند.

    علیرضا ملکی جهان گفت:خوزستان با داشتن منابع آبی و نفتی و مرزی توانسته جایگاهی برای حضور نمایشگاه هایی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشد.

    وی افزود: در سال 93 انجمن صنفی رایانه ای استان خوزستان با 16 عضو تشکیل شد که امسال تعداد اعضای این انجمن به 450 عضو افزایش یافته است.

    مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب اظهار کرد:در این انجمن 250 شرکت در تولید محتوا، نرم افزار و سخت افزار فعالیت می کنند و پنج شرکت نیز در حوزه امنیت اطلاعات فعال است.

    رئیس سازمان نصر ( نظام صنفی رایانه) استان خوزستان نیز در این آیین گفت:سازمان نظام نصر استان متولی فناوری اطلاعات خوزستان در بخش خصوصی است.

    عبدالله پاک سرشت گفت:این نمایشگاه برای نخستین بار از سوی این انجمن راه اندازی شده و 30 شرکت از سراسر کشور در آن حضور دارند.
    پاک سرشت از دیگر اهداف این انجمن را عرضه کالاهای داخلی و خدمات شرکت های بومی و دانش بنیان و جلوگیری از ارائه کالاهای وارداتی عنوان کرد.

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان نیز در ادامه این آیین گفت:تمامی زیر ساخت ها در استان فراهم است تا جایگاهی بهتر در بخش فناوری اطلاعات داشته باشد.

    جمال عالمی نیسی اظهار کرد:اقدامات مناسبی در بخش پژوهش و پشتیبانی استانداری خوزستان از مراکز دانش بنیان و تولیدات درون استانی انجام شده است.

    نمایشگاه اتوکام(اتوماسیون اداری کامپیوتر، ارتباطات و فناوری اطلاعات) در محل سالن امام رضا (ع) نمایشگاه دائمی اهواز برپاست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت