مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

فروش الکترونیکی بن کارت چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از فروش الکترونیکی بن کارت چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبر داد.

فروش الکترونیکی بن کارت چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های چهاردهمین نمایشگاه کتاب تبریز، ثبت‌نام اینترنتی برای دریافت بن خرید کتاب است، اظهار کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند برای تهیه بن کتاب به سایت http://bon.tibf.ir مراجعه کنند و بن‌های خرید کتاب خود را به صورت الکتریکی تهیه کنند.

    وی ادامه داد: این بن کارت‌ها با تخفیف 20 درصدی عرضه می‌شوند، اشخاصی که از این طریق ثبت‌نام می‌کنند، می‌توانند در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب با داشتن کد پیگیری خود که سامانه در اختیار آنها قرار می‌دهد و با ارائه کارت ملی و مراجعه به بانک شهر مستقر در نمایشگاه بن کارت الکتریکی خریداری شده را دریافت کنند.

    محمدپور، با بیان اینکه این طرح برای سهولت کار و جلوگیری از ازدحام در نمایشگاه‌های استانی کتاب و برای توزیع هدفمند یارانه خرید کتاب بین بازدیدکنندگان طراحی شده است، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده، یک‌سوم بن‌های اختصاصی ‌و حمایتی که بر هر استان تعلق می‌گیرد از این روش بین بازدیدکنندگان نمایشگاه‌ها توزیع می‌شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با هدف حمایت از کتابفروشی‌ها طرح جدیدی را اجرا می‌کنند که با استقبال کتاب‌فروشی‌های سطح شهر تبریز رو به رو شده است.

    محمدپور خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه کتاب‌فروش‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های کتاب این نکته است که نمایشگاه به فروش آنها آسیب وارد می‌کند، از امسال این امکان فراهم شده تا با بن‌کارت‌هایی که با 20 درصد تخفیف در نمایشگاه قابل تهیه است بتوان از کتاب‌فروشی‌های سطح شهر نیز خرید داشت.

    وی، با اشاره به جایگاه مهم و تأثیرگذار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در جهت رشد و آگاهی عمومی جامعه گام برداریم چرا که بدون توجه به این مسأله روند توسعه، مختل و متزلزل خواهد شد، از این رو انتظار داریم تا همکاری همگانی را در برگزاری نمایشگاه شاهد باشیم.

    چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت از بیست‌و‌ششم مهر تا اول آبان‌ماه سالجاری از ساعت 10 صبح تا 20 در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت