مدیر کمیته کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی دانش دیجیتال خبر داد

برگزاری‌ کرسی‌های آزاداندیشی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی دانش دیجیتال از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های سخنرانی و تعاملی در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خبر داد.

برگزاری‌ کرسی‌های آزاداندیشی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، سیدتقی کمالی در این باره گفت: دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با برنامه‌های ویژه و برجسته ای همراه است تا بازدیدکنندگان با آخرین تحولات، دستاوردها و محصولات دیجیتال آشنا شوند. از جمله این برنامه‌ها برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون‌های آزاد با موضوعات رسانه‌های دیجیتال و برگزاری نشست‌های سخنرانی و پرسش و پاسخ با حضور استادان، صاحب نظران و عموم فعالان و علاقه مندان در مدت برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و فناوری در کشور است.

    وی افزود: کارگاه‌های آموزشی به منظور ارتقای دانش تخصصی و سواد رسانه ای در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و بر اساس سیاستگذاری علمی و محتوایی مورد نظر در دهمین دوره نمایشگاه رسانه دیجیتال در قالب عناوین تخصصی و با همکاری استادان و صاحب نظران اجرا می‌شود.

    کمالی ادامه داد: نشست‌های تخصصی نیز به منظور بررسی وضعیت موجود رسانه‌های دیجیتال در کشور و ترسیم چشم انداز پیش رو در این عرصه برگزار می‌شود تا با شناسایی موضوعات کلان و راهبردی با حضور صاحب نظران، فعالان و مدیران مرتبط، فضای هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون موضوعات و مباحث فراهم شود.

    مدیر کمیته کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی دانش دیجیتال خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط میان بخش علمی و دانشگاهی با ارکان سیاستگذاری و اجرایی و مجموعه طراحان و تولید کنندگان و نیز عموم کاربران و شهروندان دیجیتال چهار نقطه عطف برای طراحی و اجرای برنامه‌های علمی و تخصصی دانش دیجیتال است.

    به گفته وی، متخصصان و فعالان در زمینه ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برای برگزاری کارگاه، گردهمایی و نشست تخصصی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.saramad.ir بخش ثبت نام کارگاه و نشست مراجعه کنند. دهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال از سوم تا هفتم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت 10 صبح تا 9 شب برگزار می‌شود و پذیرای عموم علاقه مندان به دنیای رسانه‌ها و فناوری‌های دیجیتال است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت