سی و یکمین همایش بین‌المللی برق ایران برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- سی و یکمین همایش بین‌المللی برق با ۲۰ محور تخصصی ۵-۳ آبان امسال در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

سی و یکمین همایش بین‌المللی برق ایران برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از  وزارت نیرو، همایش امسال 20 محور تخصصی صنعت برق را همچون بخش‌های تولید، انتقال و توزیع، دیسپاچینگ، مخابرات، محیط زیست، مباحث اقتصادی، اجتماعی و مدیریتی و غیره پوشش می‌دهد و با توجه به جایگاه ویژه‌ای که این همایش طی 30 دوره برگزاری کسب کرده، امسال انتظار می‌رود حضور محققان و شرکت‌های فعال صنعت برق از سایر کشورها پررنگ‌تر باشد.

    بر اساس اعلام کمیته اجرایی همایش، در زمان فراخوان، تعداد 1286 مقاله مرتبط با محورهای همایش ارسال شد که پس از بررسی در کمیته‌های علمی به داوران ارجاع و در 20 کمیته تخصصی مورد داوری قرار گرفت. همچنین در برخی محورهای همایش بیش از 100 مقاله دریافت شد که به عنوان مثال محور کیفیت برق 174 مقاله، محور برنامه‌ریزی و مطالعات سیستم 134 مقاله و در محور توزیع 147 مقاله دریافت شده است.

    در این دوره، 20 کمیته تخصصی متشکل از اساتید برجسته دانشگاه و خبرگان صنعت برق این مقالات را بررسی و برای هر مقاله 5 داور تعیین می‌کنند و با توجه به نظر داوران در مورد هر مقاله تصمیم گیری می‌شود و مشکلات مقالاتی که رد شدند نیز به نویسندگان مقاله اعلام می‌شود.

    بر اساس اعلام کمیته اجرایی، 20 کارگاه آموزشی و 15 سمینار تخصصی در طول برپایی همایش سی و یکم برگزار خواهد شد.

    نمایشگاه جانبی همایش نیز در مساحتی به وسعت حدود 2 هزار متر مربع در محل پژوهشگاه نیرو و با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود روزانه حدود 3 هزار نفر در این همایش شرکت کنند که عمدتاً از شرکت‌های تولید، توزیع و برق‌های منطقه‌ای و صنایع بزرگ مانند صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، فولاد، آلومینیوم، مس و همچنین از دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی، تولیدکنندگان و تأمین کنندگان تجهیزات و مشاوران و فعالان صنعت برق هستند.

    همایش بین المللی برق از حمایت بیش از 300 دانشگاه و مؤسسه در کشور برخوردار است و از مجموع 991 نفر داور بیش از 100 نفر از خارج از کشور حضور دارند و بیش از 100 شرکت تولیدکننده تجهیزات جزو حامیان همایش هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت