حضور ۲۶۰ شرکت داخلی در نمایشگاه صنایع دریایی کیش

عصر نمایشگاه- هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریا نوردی با حضور ۲۶۰ شرکت داخلی بهترین فرصت برای ارائه آخرین دستاوردهای کشور در زمینه صنایع دریایی و دریانوردی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.

حضور ۲۶۰ شرکت داخلی در نمایشگاه صنایع دریایی کیش
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، مهرداد مظفری عضوء هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق صنایع دریایی در این نمایشگاه از امضاء قرارداد بانکی با شرکت های خارجی و داخلی با هدف جذب سرمایه گذاری های هر چه بیشتردر زمینه  توسعه صنایع دریایی و دریانوردی در کشورخبر داد وگفت:دراین نمایشگاه قرارداد عاملیت با سه بانک صادرات ،رفاه،و توسعه تعاون به مبلغ 2 هزارو صد میلیارد ریال و همچنینین قردادهای خارجی  با بانک توسعه چین با هدف جذب سرمایه گذاری های خارجی امضاء شده است .
    مهدی اعتصام مدیر عامل شرکت تاید واتر گفت:متخصصان جوان کشور با تقویت روحیه خودباوری در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری شده است با تکیه بر توان و دانش بومی نرم افزارهای تخصصی حوزه حمل و نقل دریایی را در  کشور طراحی و اجرا کرده اند.
    وی ارائه خدمات در حوزه حمل نقل دریایی،میعانات گازی،ارائه خدمات بندرگاهی،کانتینری،خدمات پشتیبانی از سکوهای نفتی و آموزش و تربیت نیروی متخصص در حوزه صنایع دریایی و دریا نوردی را از جمله مهم ترین دستاوردهای این شرکت برشمرد.
    پورشیر کارشناس قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء در این نمایشگاه از بومی سازی ارائه خدمات لایروبی ،خودکفایی در زمینه اسکله سازی،بندر سازی وموج شکن با تربیت نیروی متخصص  داخلی در حوزه ساحلی و فراساحلی خبرداد.
    هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریا نوردی جزیره کیش با هدف ارائه آخرین توانمندی ها و دستاوردهای شرکت های فعال در صنعت دریانوردی ،افزایش همکاری های بین المللی و توسعه صنایع دریایی با حضور 260 شرکت داخلی و 110 شرکت خارجی در فضایی به وسعت 21 هزار متر مربع برپاشده و تا 30 مهر پذیرای بازدیدگنندگان و عالاقه مندان است.
    نمایش شناورهای تولید داخل، ارائه جدیدترین محصولات حوزه صنایع دریایی و دریا  نوردی و همچنین مسابقه شناورهای موتوری از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت