مدیر کل فرهنگ و ارشاد:

برگزاری نمایشگاه کتاب در گلستان سخت تر شده است

عصر نمایشگاه- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با یادآوری تنگناهای مالی و نداشتن ردیف اعتباری اختصاصی به منظور برپایی نمایشگاه کتاب در استان گفت که این شرایط کار را برای برگزاری این رویداد فرهنگی مشکل و سخت تر از گذشته کرده است.

برگزاری نمایشگاه کتاب در گلستان سخت تر شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام علی اصغر فضلیت افزود: مشکلات مالی همچنین باعث شده است امسال بن رایگان کتاب نداشته باشیم.
    وی اضافه کرد: در شرایطی که برگزاری نمایشگاه کتاب گلستان دست کم نیاز به 2 میلیارد ریال اعتبار دارد برگزاری آن به نوعی خودکشی اداری محسوب می شود اما معتقدیم در حوزه فرهنگ و کتاب هر کاری انجام دهیم، جای دوری نمی رود.
    فضیلت همچنین گفت: دهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان از چهارم تا نهم آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان دایر خواهد شد.
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: تفاوت نمایشگاه امسال با سنوات گذشته 2 نوبته بودن آن است بر همین اساس علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15.30 تا 21 از نمایشگاه دیدن کرده و خرید داشته باشند.
    وی با اشاره به اعلام آمادگی 610 ناشر برای حضور اظهار داشت: نمایشگاه امسال کتاب گلستان به مساحت چهار هزار متر مربع به دلیل محدودیت فضا فقط می تواند میزبان بیش از 500 ناشر در 260 غرفه باشد.
    وی یادآور شد: 14 ناشر داخلی گلستان به همراه 2 ناشر کتب اهل سنت استان در نمایشگاه حضور دارند و از میان ناشران غیربومی 6 ناشر تخصصی کتب و منابع اهل سنت نیز حضور خواهند داشت.
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: مقرر شده دستگاه های کارت خوان ویژه فروش بن نمایشگاه در تعدادی از کتابفروشی های استان فعال شوند و این کارت ها تا یک هفته بعد از برپایی نمایشگاه نیز دارای اعتبار خواهند بود.
    فضیلت تصریح کرد: همچنین برای نخستین بار پیش فروش اینترنتی بن 20 درصدی تخفیف خرید از طریق سامانه bon.tibf.ir تا یکم آبان فعال است.
    وی گفت: 55 هزار عنوان کتاب با تخفیف 10 تا 30 درصدی در نمایشگاه کتاب گلستان عرضه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت