مدیر روابط عمومی دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال:

کارگاه‌های تخصصی دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال رایگان شد

عصر نمایشگاه- شرکت در کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال رایگان اعلام شد.

کارگاه‌های تخصصی دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال رایگان شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، مدیر روابط عمومی دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از رایگان بودن شرکت در کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی خبر داد و گفت: علاقه مندان می‌تواند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.saramad.ir به صورت رایگان در این دوره‌های تخصصی نام نویسی کنند.

    سید تقی کمالی با یادآوری اینکه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از سوم تا هفتم آبان ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، افزود: برای هر روز برگزاری نمایشگاه حدود 10 کارگاه و نشست تخصصی پیش بینی شده است.

    وی یادآور شد: از جمله کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی می‌توان به دوره‌های پدافند غیر عامل در فضای مجازی، امنیت در اندروید، شناخت شیوه‌های صحیح دوست یابی در فضای مجازی، شیوه‌های کنترل زوجین بر فعالیت مجازی یکدیگر، لوگوی هوشمند، راهبردهای فرهنگی - اجتماعی مواجهه با آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی، معرفی صنعت واقعیت مجازی در عرصه‌های مختلف، شروع بازی سازی با یونیتی، گیمیفیکیشن و محصولات دیجیتال، استانداردهای گرافیک در طراحی وب و اپلیکیشن و آشنایی با اعتیادهای اینترنتی و تأثیر آن بر شخصیت اشاره کرد.

    مدیر روابط عمومی دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: آشنایی با شیوه‌های غنی سازی اوقات فراغت بدون فضای مجازی، آشنایی با ویروس‌های باجگیر، بازاریابی حرفه ای در شبکه‌های اجتماعی، شیوه‌های کنترل والدین بر فعالیت‌های مجازی فرزندان، اینفوگرافیک و روش‌های نوین ارائه اطلاعات، آشنایی با آینده فضای مجازی و فناوری‌های نوین، آشنایی با خط تولید انیمیشن دو بعدی از ایده تا خروجی نهایی، شیوه‌های شناخت خیانت‌های اینترنتی و آشنایی با تاثیرات فضای مجازی بر هویت فرهنگی ارکان خانواده از دیگر کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی است که در طول زمان برگزاری نمایشگاه خواهیم داشت.

    برگزاری فن بازار محتوای دیجیتال در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

    همچنین در خبری دیگر از این نمایشگاه، مدیر بخش دانش دیجیتال دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: در نمایشگاه امسال با جلب مشارکت سرمایه گذران و صاحبان کسب و کارهای موفق در حوزه رسانه‌های دیجیتال برای خرید و سرمایه گذاری ایده‌ها، محصولات و خدمات محتوایی نوپا، فن بازار محتوای دیجیتال برگزار می‌شود.

    مجید شفیعی افزود: براساس برنامه ریزی‌ها و همکاری‌های صورت گرفته با دفتر توسعه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف، فن بازار محتوای دیجیتال در روزهای پنجشنبه و جمعه ( 6 و 7 آبان ماه) در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود ...

    وی با بیان اینکه این رویداد با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و صاحبان ایده و فناوری با هدف تجاری سازی محصولات و خدمات محتوای دیجیتال برگزار می‌شود، اظهارداشت: علاقه مندان برای نام نویسی در این بخش می‌توانند به آدرس اینترنتی www.saramad.ir  مراجعه کنند.

    مدیر بخش دانش دیجیتال دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال یادآور شد: نکته جالب توجه فن بازار امسال همزمانی برگزاری آن با ماراتن تولید محتوای دیجیتال است که روزهای سوم و چهارم آبان ماه در نمایشگاه برگزار می‌شود که می‌تواند با هدایت تیم‌های ماراتن و محصولاتشان به فن بازار محتوای دیجیتال چرخه تولید، رشد و توسعه ایده و محتوا را در ارتباط با سرمایه گذاران Firms  VC  کامل کند.

    نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال سوم تا هفتم آبان ماه سال جاری در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت