مدیرعامل شرکت رستاک ویژن خبر داد

حضور ۱۱۵ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کیش

عصر نمایشگاه- مسئول برگزاری دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن ، سیمان ، متالوژی و صنایع وابسته در کیش گفت : ۱۰۰ شرکت داخلی و ۱۵ شرکت خارجی در این نمایشگاه اقتصادی شرکت می کنند.

حضور ۱۱۵ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کیش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ، محمود بندرچی اظهار داشت : این رویداد از 6 تا 9 بهمن ماه و با تاکید بر سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه های مرتبط به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود .

    وی معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری ، سرمایه پذیری ، ارائه دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان معدن، سیمان و متالورژی و صنایع وابسته ، انتقال دانش تکنولوژی نوین، هدایت سرمایه های داخلی و خارجی به بخش های معدن ،انتقال دانش و تکنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت ها را از جمله اهداف این نمایشگاه بر شمرد و گفت : تلاش ما این است تا این نمایشگاه به قطب اصلی سرمایه گذاری در سطح منطقه خاورمیانه و کشورهای عضو منا تبدیل شود.

    بندرچی در مورد کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه گفت : 100 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی در قالب هلدینگ از کشورهای چین، ترکیه، ، ایتالیا، کانادا، استرالیا، روسیه، انگلیس ، افغانستان ، آلمان ، دانمارک ، اسلونی و آفریقای جنوبی در این رویداد اقتصادی حضور دارند .

    وی در مورد برگزاری برنامه های جنبی و نشست های تخصصی این نمایشگاه نیز گفت : کارگاه های آموزشی فرآوری مواد معدنی توسط شرکت کانادایی ،عملیات تمیزکاری سطوح قطعات ریخته گری توسط شرکتی از کشور اسلونی و صنعت منیزیم به همت شرکتی از ایران در طول برپایی نمایشگاه برگزار خواهد شد .

    مدیرعامل شرکت رستاک ویژن گفت : مدیریت در اقتصاد معدن ، آسیب شناسی ،فرصتهای سرمایه گذاری خارجی و داخلی در بخش معدن و صنایع معدنی با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه از نشست ها و پنل های تخصصی در این نمایشگاه است .

    بندرچی در مورد حامیان برگزاری این رویداد اقتصادی گفت : وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه معدن ایران ،سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، سازمان نظام مهندسی ایران، سازمان زمین شناسی، انجمن تولید کنندگان فولاد ایران، انجمن صادر کنندگان و تولید کنندگان سنگ آهن، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، انجمن تولیدکنندگان و و اردکنندگان ماشین آلات سنگین معدنی ،ساختمانی و راهسازی و دیگر انجمن ها و تشکل های صنفی مرتبط از جمله حامیان اصلی این نمایشگاه هستند.

    وی گفت :مدعوین این نمایشگاه علاوه بر مسئولان عالی جزیره کیش ، مدیرانی از بخش اکتشاف و استخراج ، نظارت و بهره برداری و امور معدنی وزارت صنعت ، معدن و تجارت و دیگر مدیران فعال این عرصه هستند که در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور خواهند داشت .

    بندرچی اظهارداشت : مراسم افتتاحیه عصر روز ششم بهمن ماه با سخنرانی مسئولان در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود و پس از آن نمایشگاه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح خواهد شد ، انتخاب غرفه برتر نیز در روز اختتامیه انجام می گیرد .

    دومین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری در معدن، سیمان، متالورژی و صنایع وابسته از ششم تا نهم بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

    گفتنی است ؛نخستین دوره این نمایشگاه سال گذشته در کیش برگزار شد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت