ریس دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی :

نمایشگاه‌های کتاب در توسعه فرهنگی و اجتماعی جوامع از عوامل مهم به شمار می‌روند

عصر نمایشگاه- ریس دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین‌آلمللی کتاب تبریز با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تبریز اظهار کرد: نفس برگزاری نمایشگاه کتاب و استفاده علاقمندان از آن به خودی خود حرکت فرهنگی ارزشمند و مهمی است که در ارتقای کتابخوانی نقش بسزایی دارد.

نمایشگاه‌های کتاب در توسعه فرهنگی و اجتماعی جوامع از عوامل مهم به شمار می‌روند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسکانیوز، عزیز جوانپور افزود: کتابخانه‌های مدارس و دانشگاه‌ها نیز در ایام برپایی نمایشگاه امکان غنی‌تر شدن را پیدا می‌کنند و کتاب در صحنه جامعه حضوری عینی‌تری می‌یابد.

    رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی با تاکید بر کیفی‌تر شدن نمایشگاه بیان کرد: نیازسنجی از ناشران و برطرف کردن نواقص احتمالی در سال‌های آتی با همکاری مسئولان امر می‌تواند به بهتر شدن کیفیت منجر شود.

    جوانپور گفت: برپایی برنامه‌های جنبی مانند نقد و بررسی کتاب با حضور نویسنده می‌تواند در استقبال مردم و به ویژه جوانان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز موثر باشد.

    وی خاطرنشان کرد: بدون تردید اجرای چنین برنامه‌هایی نه تنها سبب افزایش تعداد بازدیدکنندگان می‌شود بلکه رونق بیش از پیش نمایشگاه را نیز در پی‌خواهد داشت.

    جوانپور با بیان اینکه نمایشگاه‌های کتاب در توسعه فرهنگی و اجتماعی جوامع از عوامل مهم به شمار می‌روند، اظهار داشت: اینگونه نمایشگاه‌ها در حقیقت حرکت فرهنگی است که می‌تواند در گسترش کتابخوانی به ویژه در میان جوانان موثر باشد.

    رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد ارومیه گفت: طی سال‌های اخیر رشد کمی و کیفی خوبی را در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی شاهد بوده‌ایم اما باید توجه کنیم رشد کیفی این نمایشگاه‌ها که منجر به فرهنگ‌سازی است در اولویت قرار گیرد. اگر در این راستا گام برداریم به اهداف فرهنگی برگزاری نمایشگاه‌ها دست یافته‌ایم .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت