سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه صنایع پلاستیک رنگ رزین و محصولات پتروشیمی در زنجان

عصر نمایشگاه- سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان گفت: نخستین نمایشگاه صنایع پلاستیک رنگ و رزین و محصولات پتروشیمی در سایت نمایشگاهی زنجان خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه صنایع پلاستیک رنگ رزین و محصولات پتروشیمی در زنجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمد فاطمی از برنامه‌ریزی برای برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و قطعات یدکی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه طی روزهای چهارم تا هفتم آبان ماه برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت و صنایع وابسته همزمان با نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو در زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: نخستین نمایشگاه صنایع پلاستیک رنگ و رزین و محصولات و پتروشیمی هم به همراه این نمایشگاه هم برگزار می‌شود.

    سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان فضای عمومی پیش‌بینی شده برای برگزاری سه نمایشگاه پیش‌بینی شده برای چهارم تا هفتم آبان ماه را 5 هزار و 400 مترمربع اعلام و تصریح کرد: 2 هزار و 500 متر مربع از این فضا غرفه‌سازی شده است.

    فاطمی با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات یدکی، نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت و صنایع وابسته و نخستین نمایشگاه صنایع پلاستیک رنگ و رزین و محصولات پتروشیمی با حضور بیش از 45 شرکت داخلی و نمایندگی از شهرهای مختلف برگزار می‌شود، ادامه داد: زنجان، تهران، قزوین، قم، رشت، مشهد، کرمانشاه و ... از استان‌های حاضر در این نمایشگاه هستند.

    وی ارائه آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی ایران و همچنین عرضه و معرفی قطعات جدید و مدرن خودرو و پلاستیک رنگ رزین و محصولات پتروشیمی و قطعات یدکی را از اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات یدکی، نمایشگاه حمل و نقل،  ترانزیت و صنایع وابسته، نخستین نمایشگاه صنایع پلاستیک رنگ و رزین و محصولات پتروشیمی اعلام کرد.

    سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان افزود: نمایشگاه صنعت خودروی زنجان با حضور شرکت‌ها و برندهای برتر داخلی همچون کاسپین خودرو، سایپا، کرمان خودرو، مدیران خودرو و فعالان در این صنعت برگزار می‌شود.

    فاطمی ارائه آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی ایران و ایجاد فضای مناسب برای تسهیل ارتباط مستقیم و هر چه بهتر و بیشتر مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان صنعت خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    شایان ذکر است، ساعت بازدید از نمایشگاه‌های کاسپین بین ساعت 16 و 21 برنامه‌ریزی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت