در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان ؛

برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب از ۸ آبان در همدان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه سراسری کتاب از ٨ تا ١٣ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب از ۸ آبان در همدان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از هنرآنلاین، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برپایی نمایشگاه سراسری کتاب با حضور 500 ناشر و نمایندگی در همدان خبر داد.

    مجید فروتن با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از ٨ تا ١٣ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برگزار خواهد شد.

    وی دسترسی مردم به تازه‌های نشر در کشور را از اهداف این نمایشگاه برشمرد و ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توجه به اقتصاد فرهنگ و رونق‌بخشی به اقتصاد نشر را از دیگر اهداف نمایشگاه دانست.

    معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یادآور شد: علاقمندان می‌توانند از ساعت ١٤ تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.

    وی با بیان اینکه میزان تسهیلات یارانه‌ای در نمایشگاه کتاب 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، افزود: خریداران از 40 درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد که 20 درصد ضمن خرید کارت به صورت یارانه و 20 درصد تخفیف از سوی نمایشگاه و ناشران تعلق خواهد گرفت.

    فروتن با بیان اینکه نمایشگاه در 190 غرفه و در سه سالن برپا خواهد شد، گفت: 500 ناشر و نمایندگی در این نمایشگاه حضور دارد که ٢٢ ناشر از استان همدان است.

    وی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب به لحاظ محتوایی شامل سه بخش ناشران عمومی و ارائه کتب عمومی، ناشران تخصصی و کتب آموزشی، کمک آموزشی و دانشگاهی و ناشران کودکان، نوجوانان و برنامه‌های جنبی است.

    معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اضافه کرد: برنامه‌های جنبی این نمایشگاه شامل نقد کتاب، رونمایی از کتاب، نشست تخصصی ناشران و اجرای ویژه‌ برنامه‌های کانون پرورش فکری و کتابخانه‌های عمومی است.

    مجید فروتن اظهار کرد: علاقمندان به خرید کتاب می‌توانند برای بهره‌مندی از تخفیف در نمایشگاه سراسری کتاب همدان، از طریق سامانه الکترونیکی، بن مورد نیاز خود را پیش خرید کنند.

    فروتن افزود: سامانه توزیع بن کارت به آدرس http://bon.tibf.ir تا سه روز پیش از برگزاری نمایشگاه، آماده واگذاری بن کتاب است.

    وی خاطرنشان کرد: این بن‌ها در محل نمایشگاه کتاب و در طول برگزاری نمایشگاه کتاب با ارائه کد پیگیری و کارت شناسایی معتبر از طریق شعبه بانک شهر مستقر در نمایشگاه قابل دریافت است.

    نمایشگاه سراسری کتاب همدان از ٨ تا ١٣ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت