پایگاه اینترنتی سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

حضور بسیج زنان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

عصر نمایشگاه- پایگاه اینترنتی سازمان بسیج جامعه زنان کشور برای نخستین بار در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور دارد.

حضور بسیج زنان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، در غرفه این سازمان نرم افزارهای تخصصی حوزه زنان و خانواده ارائه می شود؛ ضمن اینکه جذب خبرنگار افتخاری نیز در غرفه یاد شده انجام می شود و علاقه مندان به فعالیت در سایت رسمی سازمان بسیج جامعه زنان می توانند ضمن حضور در غرفه این سازمان با پرکردن فرم عضویت، عضو باشگاه خبرنگاران افتخاری این مجموعه شوند.

    در این غرفه از معاونت آموزش و تربیت، نرم افزار آموزشی «نقطه اوج» ویژه سرمربیان و سرگروه های شبکه شجره طبیه صالحین،عرضه می شود و در این نرم افزار بخش های مختلفی همچون زن و خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی، بررسی موانع و مشکلات در مسیر ارکان شجره طیبه صالحین و اصول و روش های ارتباط موثر اسلامی، ایجاد شده است.

    نرم افزار «بشیر خانواده» شامل دانستنی های خانواده، دختران و پسران، مشاوره، بهداشت و سلامت و اخلاق اسلامی که با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان کشور و موسسه فرهنگی یاسین تهیه شده است در این غرفه عرضه می شود.

    نرم افزار چند رسانه ای «حجاب، تاج بندگی» ، پیرامون موضوعات عفاف و حجاب است و نرم افزار چند رسانه ای «یاقوت» که با همکاری موسسه فرهنگی یاسین در خصوص موضوعات فرهنگی مانند حجاب، شبیخون فرهنگی و پوشش تولید شده است از دیگر محصولات ارائه شده در این غرفه به شمار می آید.

    لوح فشرده کتاب «ترسیم مساله زن و خانواده در گفتمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)» به همت معاونت پژوهشی سازمان بسیج جامعه زنان کشور نیز در غرفه بسیج زنان ارائه می شود. این کتاب، مشتمل بر تمام آراء و نظرات رهبر معظم انقلاب در حوزه «زن و خانواده» است که از 561 عنوان از سخنرانی ها، پیام ها و خطابات ایشان از تاریخ 24 آبان 1368 لغایت 18 مرداد 1392 تهیه شده است.

    لوح فشرده چندرسانه ای «زن و دفاع مقدس» که به معرفی هفت هزار شهید زن می پردازد و کتاب «فرشته نجات» نیز که به همت معاونت فرهنگی این سازمان تهیه شده است از موارد قابل ارائه در غرفه بسیج زنان است .

    این کتاب به بررسی زندگی شهیده فوزیه شیردل می پردازد؛ یکی از مهم ترین ویژگی های این کتاب طراحی آن با استفاده از فناوری واقعیت(Augmented reality) است. این امکان از طریق نرم افزار مخصوص به هر کتاب فراهم می آید که از طریق آن مخاطب می تواند روایت هایی از بخش هایی از کتاب را به شکل ویدئو مشاهده کند.

    فصلنامه طنین اندیشه که به همت معاونت تحلیل و بررسی سازمان بسیج جامعه زنان کشور تهیه می شود نیز در این نمایشگاه معرفی می شود، این فصلنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که در هر فصل 15هزار نسخه منتشر می کند و در آن به آسیب ها، تهدیدات و فرصت ها در موضوعات فرهنگی اجتماعی به زبان روز جامعه می پردازد.

    نمایشگاه رسانه های دیجیتال در بخش های نشر دیجیتال، پایگاه های اینترنتی، بازی های رایانه ای، خانواده و فرصت ها و تهدیدها، رسانه های همراه و هوشمند، دانش دیجیتال، شبکه ملی فرهنگ، فناوری و هنرهای دیجیتال از سوم تا هفتم آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپاست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت