مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار خبر داد

ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه رسانه سبزوار بزرگ

عصر نمایشگاه- مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار از ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه رسانه سبزوار بزرگ خبر داد.

ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه رسانه سبزوار بزرگ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از رصد، محمد اختریان با اعلام این خبر افزود: پیرو برگزاری موفق دو دوره نمایشگاه توانمندی های رسانه سبزوار با حمایت و همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری و صاحبان رسانه های محلی شهرستان و به پیشنهاد رئیس شورای شهر و تاکید شهردار مبنی بر ایجاد دبیرخانه نمایشگاه رسانه سبزوار این مهم صورت گرفت.

    او بیام کرد: در این راستا از سوی اداره فرهنگی هنری، شهرداری، کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا و اهالی رسانه پس از برگزاری جلسات مقدماتی نشست هماهنگی، دبیرخانه دائمی نمایشگاه رسانه سبزوار در محل اداره فرهنگی برگزار شد.

    اختریان اظهار داشت: در این جلسه علاوه بر حضور برخی اهالی رسانه و مدیر اداره فرهنگی، روسای شورا و شورای شهرستان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورا و شهردار حضور داشتند که پس از بحث و بررسی در مورد چگونگی ایجاد دبیرخانه و ساختار و ترکیب اعضا آن اتخاذ شد.

    مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار گفت: تعداد اعضای دبیرخانه دائمی نمایشگاه متشکل از 5 نفر عضو افتخاری شامل رئیس شورا و شهردار و یا نمایندگان تام الاختیار آنان به عنوان اعضای حقوقی و سه نفر از صاحبان و نمایندگان رسانه های خبری محلی به عنوان اعضای حقیقی دبیرخانه است به نحوی که یک نفر از رسانه های خبری مکتوب محلی( نشریات)، یک نفر به نمایندگی از رسانه های خبر ی اینترنتی (سایت های خبری ) و یک نفر به نمایندگی از نمایندگان رسمی رسانه های کشوری ( روزنامه ها و خبرگزاری های دارای ویژه نامه خبری محلی ) است.

    اختریان بیان داشت: اعضای رسانه ای دبیرخانه از میان شرکت کنندگان و غرفه داران نخستین و دومین نمایشگاه های توانمندی های رسانه های سبزوار هستند که در روند برگزاری نمایشگاه حضور فعال و موثر داشته اند.

    او با بیان اینکه محوریت فعالیت این دبیرخانه برگزاری نمایشگاه رسانه سبزوار بزرگ است، خاطرنشان کرد: این دبیرخانه پیگیری های لازم برای اجرای طرح ها و برنامه های جانبی نمایشگاه اعم از آموزش، جشنواره رسانه و… را به منظور ایجاد بستر مناسب برای پیشرفت و تعالی توانمندی های رسانه ای منطقه پیگیری می کند.

    وی گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده به منظور ایجاد بستر مناسب برای رشد توانمندی های رسانه ای در کل منطقه سبزوار و تقویت انسجام اتحاد و همگرایی منطقه ای، حوزه جغرافیایی، فعالیت دبیرخانه شامل رسانه ها و فعالان رسانه ای منطقه غرب خراسان رضوی شامل شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب، توابع و روستاهای آن با اولویت رسانه های خبری است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت