همزمان با روز ملی صادرات ؛

نمایشگاه توانمندی‌های صادرات استان فارس افتتاح شد

عصر نمایشگاه- همزمان با روز ملی صادرات نمایشگاه توانمندی‌های صادرات استان فارس با حضور صادرکنندگان نمونه ملی استان فارس آغاز به کار کرد.

نمایشگاه توانمندی‌های صادرات استان فارس افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، همزمان با روز ملی صادرات نمایشگاه توانمندی‌های صادرات استان فارس با حضور 30 شرکت صادرکننده برتر ملی استان فارس آغاز به کار کرد.این نمایشگاه از 3 تا 6 آبان ماه از ساعت 9 تا 17 صبح در محل اتاق بازرگانی شیراز پذیرای علاقمندان و فعالان اقتصادی است.

    جمال رازقی، رئیس اتاق بازرگانی شیراز، در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه امسال اتاق بازرگانی شیراز با رویکرد متفاوت مراسم روز ملی صادرات را با برپایی نمایشگاه دنبال کرده است اظهار داشت: عصر امروز نیز نخستین کارگروه توسعه صادرات استان فارس با حضور صادرکنندگان نمونه استان برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به برگزاری دو کارگاه آموزشی با محوریت توسعه صادرات استان فارس در روزهای 4 و 5 آبان ماه افزود: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی فعالان اقتصادی با کار صادرات، کشورهای هدف و مکانیزم‌های صادراتی در محل اتاق بازرگانی برگزار می‌شود.

    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس عنوان کرد: روز پنجشنبه 6 آبان ماه مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان فارس به همراه اختتامیه نمایشگاه صادرات برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به ظرفیت‌های استان فارس در زمینه کشاورزی، معادن و گردشگری خاطرنشان کرد: میوه و تره بار استان فارس در حال حاضر به صورت سنتی صادر می‌شود که باید این روش اصلاح شود.

    رازقی با تاکید بر اینکه از ظرفیت‌های صادراتی استان فارس به خوبی استفاده نشده است به طوری که در حال حاضر 0.5 درصد صادرات غیرنفتی کشور مربوط به استان فارس است که از میانگین کشوری خیلی پایین‌تر است عنوان کرد: استان فارس در زمینه کشاورزی رتبه نخست کشور را دارد و با توجه به نزدیکی به دریا می‌تواند روزانه میوه و سبزی به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت