با مشارکت ۲۰ شرکت خارجی از ۹ کشور دنیا ؛

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل عمومی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل عمومی و خدمات شهری تهران با مشارکت ۲۰ شرکت خارجی از ۹ کشور دنیا پنجشنبه ۶ آبان ماه آغاز به کار می‌کند.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل عمومی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صداو سیما، در این نمایشگاه که تا 9 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است، 145 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی از 9 کشور ژاپن، چین، آلمان، سوئد، ترکیه، کره جنوبی، تایوان، اسپانیا، هلند مشارکت خواهند داشت.

    مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه کالاها و محصولات خود را در گروه‌های کالایی حمل و نقل عمومی، خودروهای تجاری، انواع ماشین‌آلات و خدمات شهری و عمرانی و ... در فضایی به وسعت بیش از 12 هزار متر مربع به معرض نمایش بازدیدکنندگان گذاشته‌اند.

    مهمترین اهداف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، نهادها و سازمان های داخلی و شهرداری‌های کل کشور در زمینه ناوگان حمل و نقل عمومی، صنایع ریلی، خودروهای سبک و سنگین، ماشین‌آلات عمرانی و راه‌سازی، خودروهای تجاری، عمران و توسعه شهری، مکانیزاسیون خدمات شهری و... عنوان شده است.

    همچنین موضوع انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور از جمله اهداف اولویت‌دار این نمایشگاه در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی مطرح شده است؛ ضمن اینکه ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش تولید رقابتی، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل کالا و مسافر، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی در بخش‌های ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، بهبود وضعیت محیط زیست در کلان شهرها و بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور نیز در این نمایشگاه مورد توجه جدی قرار گرفته است.

    بر اساس این گزارش این نمایشگاه را می‌توان مکان مناسبی برای سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان، افزایش میزان تبلیغات کاربردی صنایع مربوطه، آشنایی سایر متخصصان و علاقه‌مندان با تکنولوژی‌های روز و همچنین فضای مناسبی برای برقراری رقابت سالم میان تولیدکنندگان، فعالان و دست‌اندرکاران صنعت مذکور قلمداد کرد.

    گفتنی است ، در خلال برگزاری این نمایشگاه موتورهای سی.ان.جی برای اتوبوس‌های شهری، سی.ان.جی اروپایی در ایران، نسل جدید کامیون‌های اروپایی با استاندارد کاهش آلایندگی EEV، تولیدات داخلی خودرو و دوچرخه برقی رونمایی خواهد شد و طرح‌های مربوط به زیباسازی شهری و کمپین اجتماعی سه‌شنبه‌های بدون خودرو نیز ارایه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت