مدیر برگزاری سومین نمایشگاه و همایش صنعتی بازرگانی ایران و جنوب روسیه :

برگزاری همایش تجاری ایران و روس در حاشیه نمایشگاه صنعتی بازرگانی ایران و جنوب روسیه

عصر نمایشگاه- حسن مرتجی با بیان اینکه نمایشگاه ایران در جنوب روسیه و حاشیه رود ولگا به منظور امکان برقراری مراودات و مبادلات تجاری میان بازرگانان ایرانی و روسیه فدراتیو برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در خلال این نمایشگاه با هدف ارتباط گسترده‌تر تجار و بازرگانان ایرانی و روسی همایش تجاری را نیز برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش تجاری ایران و روس در حاشیه نمایشگاه صنعتی بازرگانی ایران و جنوب روسیه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، حسن مرتجی اظهار کرد: هزینه ارزان حمل و نقل که تاثیر بسزایی در قیمت نهایی کالای صادراتی ایران به جنوب روسیه دارد، از عواملی است که نشان‌دهنده اهمیت بالای توسعه و افزایش حجم صادرات غیرنفتی با این کشور است.

    وی با اعلام اینکه سومین نمایشگاه ایران در جنوب روسیه و حاشیه رود ولگا در شهر آستراخان برگزار می‌شود، گفت: این منطقه که شامل 14 استان است محصولات و کالاهای اساسی خود مانند محصولات کشاورزی سیمان و گچ و... را به دلیل مسافت کمتر و هزینه حمل ارزان‌تر، از ایران تأمین می‌کنند.

    مجری نمایشگاه با اشاره به اینکه از یک میلیارد دلار حجم تجارت ایران و روسیه، 60 درصد آن مربوط به جنوب روسیه است، خاطرنشان کرد: در میان تمام کالاهایی که به روسیه صادر می‌شود، تنها 20 درصد از طریق کامیون به مسکو ارسال شده و 80 درصد آن از طریق دریا به بندر آستاراخان و بندر مخاچ قلعه حمل می‌شوند.

    *محصولات کشاورزی صادراتی به روسیه 25 درصد تخفیف گمرکی دارند

    این فعال اقتصادی با تاکید بر مزیت صادراتی ایران در بخش محصولات کشاورزی افزود: براساس کنوانسیونی که حدود 33 کشور را پوشش می‌دهد، محصولات صادراتی ایران به روسیه شامل 25 درصد بخشودگی گمرکی می‌شود.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه ایران در جنوب روسیه و حاشیه رود ولگا به منظور امکان برقراری مراودات و مبادلات تجاری میان بازرگانان ایرانی و روسیه فدراتیو در تاریخ 17 تا 19 آذرماه جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در خلال این نمایشگاه با هدف ارتباط گسترده‌تر تجار و بازرگانان ایرانی و روسی همایش تجاری را نیز برگزار خواهد شد.

    مرتجی اظهار کرد: هم اکنون در حال ثبت نام شرکت کنندگان در دو گروه ویژه مواد غذایی و کشاورزی و ملزومات صنعت و ساختمان هستیم.

    گفتنی است ،سومین نمایشگاه و همایش تجاری ایران و روسیه با همکاری اتاق بازرگانی‌ و صنعت آستراخان، کراسنودار، روستوف، ولگوگراد و استاورپل جنوب روسیه در زمینه‌های صنعت ساختمان و انرژی، صنایع غذایی، روش‌های آبیاری و کشاورزی، بیمه، بانک، حمل و نقل، امور گردشگری، دارویی، تجهیزات پزشکی، خدمات فنی مهندسی و صدور کالا برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت