رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز سرخس

نمایشگاه امسال آخرین نمایشگاه کتاب سال در سرخس بود

عصر نمایشگاه- رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز سرخس گفت: با توجه به پلمپ کردن نمایشگاه کتاب سال شهرستان سرخس و برخورد نامناسبی که صورت گرفت نمایشگاه امسال آخرین نمایشگاه کتاب سال در سرخس بود که توسط پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس بر پا شده است و از سال آینده این نمایشگاه را بر پا نمی کنیم.

نمایشگاه امسال آخرین نمایشگاه کتاب سال در سرخس بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از دانا ، ابوالفضل نعمتی درباره پلمپ شدن نمایشگاه کتاب سال شهرستان سرخس گفت: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس مانند هر سال از طریق حراست خود با نیروی انتظامی برای برپایی نمایشگاه کتاب هماهنگی لازم را انجام داده است اما متاسفانه امسال بعد از حدود یک هفته از برگزاری نمایشگاه اداره ارشاد اعلام کرد چرا برای برپایی نمایشگاه به ما نامه نزدید؟

    رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس بیان کرد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس نیز به اداره ارشاد نامه زد و اعلام کردیم که تمامی ناشرهای این نمایشگاه مجوز دارند اما به هر حال بزرگترین رویداد فرهنگی سال شهرستان سرخس بسته و پلمپ شد.

    نعمتی با انتقاد از پلمپ نمایشگاه کتاب گفت: اگر ما می گوییم جامعه نیاز به کار فرهنگی دارد پس این کارشکنی ها در حوزه فرهنگی برای چه است؟

    وی عنوان کرد: نمایشگاه کتاب سال سرخس با 50 درصد تخفیف کتاب ها را به فروش می رساند که 50 درصد رقم بسیار زیادی است که به همت پالایشگاه گاز سرخس این تخفیف در نظر گرفته و در این قضیه هزینه بسیار زیادی شده است.

    مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب سال سرخس گفت: این نمایشگاه برای ما منافعی نداشت و فقط با هدف فرهنگی برای مردم شهرستان بوده است و با توجه به پلمپ کردن این نمایشگاه و برخورد نامناسبی که صورت گرفت نمایشگاه امسال آخرین نمایشگاه کتاب سال در سرخس بود که توسط پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس بر پا شده است و از سال آینده این نمایشگاه را بر پا نمی کنیم.

    نعمتی در پایان اظهار کرد: متاسفانه برخی با این رفتارهای عمدی، مردم را از کار فرهنگی محروم کرده‌‌اند.

    گفتنی است ؛یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سال سرخس از 28 دیماه امسال کار خود را در محل نمایشگاه دائمی شهرک گاز شهید مهاجر سرخس آغاز کرده بود.

    شایان ذکر است ،در این نمایشگاه بیش از 12 هزار عنوان کتاب در زمینه های آموزشی، دانشگاهی، فنی و مهندسی، تاریخی، ادبیات، کودک و نوجوان، قرآن و ادعیه، کمک درسی و انواع  CDهای آموزشی از قبیل آموزش زبان و انواع نرم افزارها و وسایل کمک آموزشی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت