با حضور ۵۰۰ ناشر از سراسر کشور ؛

در دهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان به روی علاقه مندان گشوده شد

عصر نمایشگاه- دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان گلستان، از امروز سه شنبه با حضور ۵۰۰ ناشر از سراسر کشور در گرگان آغاز بکار کرد.

در دهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان به روی علاقه مندان گشوده شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،در این نمایشگاه که به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گلستان دایر است ، ناشران کشوری و استانی در 260 غرفه افزون بر 55هزار عنوان کتاب و تازه های نشر خود را ارائه کرده اند.
    در مراسم گشایش این نمایشگاه حجت الاسلام والمسلمین 'محمدرضا حشتمی' معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان به همراه تعدادی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی حضور داشتند.
    علاقه مندان به خرید کتاب از این نمایشگاه می توانند از پنج میلیارد ریال بن تخفیف برخوردار شوند،بانک شهر به عنوان عامل توزیع این بن ها به تعداد 9 هزار و 500 عدد بن است.
    به گفته دست اندرکاران نمایشگاه ، کتاب های عرضه شده از 30 تا 40 تخفیف قیمت برخوردار هستند.
    از سوی دیگر بن های خرید به مدت یک هفته دارد و علاقه مندان در صورت موفق نشدن به خرید کتاب از نمایشگاه ،می توانند از کتابفروشی های داخل استان گلستان اقدام به خرید کتاب کنند.
    برای حضور در این نمایشگاه 610 ناشر ثبت نام کرده بودند که به علت کمبود فضای نمایشگاهی و غرفه ها، 500 ناشر هم اینک حضور دارند.
    در حاشیه برگزاری این نمایشگاه غرفه اقتصاد مقاومتی از سوی کانون ایده راه اندازی شده است که محصولات تولید شده در این حوزه و در راستای حمایت از تولیدات داخلی شامل ارمغان و سوغات استان ها و میگوی تولیدی گلستان را به فروش می رسانند.
    از تعداد 20 ناشر فعال استان گلستان، 14 ناشر در این نمایشگاه حضور دارند.
    همچنین تعداد هشت غرفه به انتشارات اهل سنت اختصاص یافته است.
    تفاوت نمایشگاه امسال با سنوات گذشته 2 نوبته بودن آن است ،بر همین اساس علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15.30 تا 21 از نمایشگاه دیدن کرده و کتاب خرید کنند.
    نمایشگاه دائمی استان گلستان در کیلومتر پنج جاده گرگان - آق قلا واقع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت